آخرین اخبار
بگیر و ببند در فرهنگ را قبول ندارم؛ نمی‌شود یک شبه کن‌فیکون کرد!
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران می‌گوید که جریان‌سازی فرهنگی با بگیر و ببند شدنی نیست و انتظار دارد وزارت فرهنگ منصفانه نقد شود؛ اما در عین حال تاکید می‌کند که برخی چالش‌ها و انتقادات از این وزارت‌خانه در فضای عمومی، به دلیل این است که پای مرزها ایستاده‌ است.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه رویداد رسانه‌ای «حریر» با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات،‌ توضیح داد: ما آمادگی برگزاری نمایشگاه را داریم و اقدامات در این بخش انجام شده است. چون زمان برگزاری پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی است،‌ دوستان ما در وزارت کشور باید جمع‌بندی کنند.

وی در عین حال تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های ما مکان برگزاری نمایشگاه است چراکه نماز جمعه در این فصل در مصلای تهران برگزار می‌شود و دغدغه دیگر هم مسئله انتخابات است که این موضوعات هم در روزهای آتی بررسی خواهد شد، اما قصد ما این است که نمایشگاه پیش از انتخابات برگزار شود مگر اینکه مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که باید منتظر جمع‌بندی‌ها بمانیم

شناسه خبر : 12800
تاریخ : 1402/9/17 16:29:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QiqycJ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرهنگ وارشاد #وزارت فرهنگ #خبرنگاران #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.