آخرین اخبار
بیانیه نشریه دریاکنار در حمایت از سهیلا سلطانی (سردبیر نشریه و کاندید عضویت در شورای شهر بوشهر با کد انتخاباتی 286)
مدیرمسئول و هیات تحریریه نشریه با احترام به تمام نامزدها که دل در گرو آبادانی شهر دارند حمایت خود را از سهیلا سلطانی (سردبیر نشریه) با کد انتخاباتی 286 که تعهد و تخصص را با هم داشته، اعلام نمودند

به نام مقام متعال

شهروندان عزیز و گرانقدر بوشهر

 

باسلام

همانگونه که مستحضرید شهر یک پدیده پویا و چند بعدی بوده که با شروع عصر صنعتي شدن دامنه ي مشكلات و مسائل شهرها تمام طيف ها ، طبقات و اقشار اجتماعي را دربر گرفته و تنها راهکاری که گره گشا می باشد تحولات اساسی در مدیریت شهری می باشد و این مهم نیاز به تخصص و توسعه همه جانبه در ابعاد مختلف دارد.

تهیه نقشه راهبرد شهری، بهبود و ارتقاء خدمات شهری می تواند آینده نوید بخشی را برای بوشهر فراهم نماید.

مدیرمسئول و هیات تحریریه نشریه با احترام به تمام نامزدها که دل در گرو آبادانی شهر دارند حمایت خود را از سهیلا سلطانی (سردبیر نشریه) با کد انتخاباتی 286 که تعهد و تخصص را با هم داشته و با عملکرد مثبت و تاثیر گذار رسانه ای، صلاحیت خود را نسبت به بوشهر و بوشهریان عملا اثبات نموده اند، اعلام نموده و از تمام همشهریان عزیز تقاضا دارند از حق خود جهت پیشرفت و آبادانی شهر بصورت کامل استفاده نموده و از بین نامزدهای شایسته و عزیز حاضر در صحنه انتخابات افراد اصلح را انتخاب نمایند تا شاهد بوشهری سالم، آباد و سرافراز باشیم.

مدیرمسئول و هیات تحریریه نشریه دریاکنار

شناسه خبر : 620
تاریخ : 1400/3/26 16:58:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qVA1xL
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.