آخرین اخبار
بیانیه هیات مدیره انجمن ادبی آذربایجان
هیات مدیره انجمن آذربایجانی های استان البرز در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی، بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه هیات مدیره انجمن ادبی آذربایجان

 

بیانیه هیات مدیره انجمن آذربایجانی های استان البرز

هیات مدیره انجمن آذربایجانی های استان البرز در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی، بیانیه ای صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، متن بیانیه هیات مدیره انجمن ادبی آذربایجان به شرح زیر می باشد.

 

بسمه تعالی

بیانیه هیات مدیره انجمن آذربایجانی های استان البرز

مردم شریف استان البرز، بزرگان و فرهنگ دوستان، هنرمندان و ادیبان گرامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، همانگونه که مستحضرید انجمن ادبی آذربایجانی های استان البرز با بیش از 30 سال سابقه ی فعالیت‌ درخشان از دهه ی 1360 تاکنون به دلیل داشتن دغدغه‌های جدی فرهنگی در کشور اسلامی مان در راستای سرودن اشعار آیینی و ترویج و اشاعه ی فرهنگ نبوی و ولایی و همچنین تالیف و چاپ کتب دینی - مذهبی شیعی پیش قدم بوده و در این زمینه تلاش‌های وافری نموده است.

انجمن شعر و ادب آذربایجان استان البرز یک انجمن مردم نهاد بدون هیچ وابستگی به ارگان های دولتی می باشد که همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز نیز در حد در اختیار قرار دادن محل برای برگزاری جلسات انجمن می باشد.

با توجه به انتشار کلیپ آواز نوجوان عضو این انجمن در فضای مجازی که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بوده است، اعلام می دارد این اتفاق ناخواسته و غیر عمدی و در جلسه ی داخلی اخیر انجمن روی داده است و هیچ ارتباطی با جلسه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ندارد. لذا با توجه به اینکه این موضوع سبب تالم خاطر عموم مردم به ویژه متدینین گردیده است ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی، اعلام می داریم که با نظارت و مدیریت دقیق هیات مدیره انجمن ادبی آذربایجان البرز دگر بار شاهد موارد اینچنین نخواهیم بود.

 

ومن الله توفیق - هیات مدیره انجمن ادبی آذربایجانی های استان البرز

دریاکنار صدای پرطنین مردم_نمایندگی دریاکنار_کرج

شناسه خبر : 1390
تاریخ : 1400/11/11 13:09:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5dHRN6
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها ##بیانیه ##دهه_فجر ##کرج ##استان_البرز

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.