آخرین اخبار
بیانیه دکتر عارف بهروز دبیر کل جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی   در محکومیت حمله تروریستی به زائران مرقد پاک سردار دل‌ها 
این نشانه ی زبونی ، کوچکی و استیصال دشمنان است که حتی از زوار یک سرباز اسلام هم ترس دارند و به فرموده امام راحل و بت شکن تاریخ "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود".
بسم الله الرحمن الرحیم
 
"بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی ترسیم"حضرت امام خمینی(ره)
 
در سالروز ولادت یگانه کوثر الهی، مجمع همه خیرات و نیکی‌ها، دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما و سالگرد شهادت سالار شهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یاران باوفایش، قلوب ملت مقاوم ایران باری دیگر با شهادت و مجروحیت جمعی از دلباختگان مکتب حاج قاسم که به قصد زیارت تربت پاکش در گلزار شهدای کرمان قدم نهاده بودند و مورد حمله تروریستی و مذبوحانه عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی قرار گرفتند، جریحه‌دار و محزون شد.
 
 این نشانه ی زبونی ، کوچکی و استیصال دشمنان است که حتی از زوار یک سرباز اسلام هم ترس دارند و به فرموده امام راحل و بت شکن تاریخ "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود".
 
اسراییل قاتل و آمریکای جنایتکار و عوامل دست نشانده نگونبخت آنها بدانند جریان مقاومت که به برکت مجاهدت‌های شهید حاج قاسم عزیز، قویتر از گذشته بلای جان و روان دشمنان اسلام شده است، تا نابودی و محو رژیم غاصب اسراییل از صحنه زمین و خواری کامل آمریکای جنایتکار با قدرت هر چه بیشتر ظاهر خواهد شد و به توفیق الهی منتظر پاسخ قاطع و کوبنده‌ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پی این جنایت مذبوحانه خود باشند.
 
جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی ضمن محکومیت این جنایت صهیونیستی خواستار پیگیری جدی،  شناسایی و برخورد شدید با عاملان این جنایت میباشد وبه تمامی جهانخواران و ایادی آنان اعلام می دارد تا آخرین قطره ی خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده ایم و با ولایت فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) عهد و پیمان می بندیم که دست همه ی دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه می کنیم..
 
والسلام عليكم و رحمة الله وبركاته
 
دکترعارف بهروز
 
دبیرکل جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی
شناسه خبر : 13241
تاریخ : 1402/10/14 07:57:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/h8TztM
نویسنده خبر :
X

🔶جلیل آقامحمدی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 دبیر کمیته مذهبی  دریاکنار
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر
🔹مدیر کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام ( مجمع جهانی خادمین شهدا )
🔹دبیر مذهبی انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر
🔹فعالیتهای اجرایی : تدوین دو جلد کتاب حقیقی شهدایی و ٥ جلد کتاب دیجیتال در زمینه های فرهنگی اجتماعی ، بصیرتی و....
🔹آثار :کتاب خط سرخ، حدیث صابرین، جریان شناسی تاریخ معاصر.... 
🔹نگارش و تدوین دهها مقاله فرهنگی ، انتشار و چاپ انها در فضای اجتماعی مجازی وروزنامه و.....
🔹با ولایت تا شهادت

برچسب ها ##بیانیه ##گام دوم ##دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.