آخرین اخبار
💢بیشترین آسیب کرونا به حوزه ورزش بود
استاندار بوشهر گفت: کرونا بیشترین آسیب را به حوزه ورزش وارد کرد و تمامی باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی را با مشکل مواجه کرد.

 عبدالکریم گراوند  با اشاره به پیشرفت‌های استان در حوزه ورزش بیان کرد: در سال‌های اخیر تعداد ورزشکاران ملی پوش بوشهری در رشته‌های مختلف از ۵۵ ورزشکار به ۱۵۴ نفر رسیده و ۳۴۰ مدال گوناگون بین‌المللی برای کشور کسب کرده‌اند.
 
وی افزود: در شرایط سخت تحریمی و مشکلات اقتصادی کشور، توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان در این چند سال بسیار چشمگیر بوده و عملکرد خوبی برای توسعه سرانه‌های ورزشی استان بوشهر انجام شده است.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی گفت: تا طرح‌های ناتمام تکمیل نشود هیچ طرح جدیدی در سال آینده در استان آغاز نمی‌شود.
 
وی با اشاره به آسیب‌ها و زیان‌های کرونا  به حوزه ورزش خاطرنشان کرد: بیشترین حوزه‌ای که با شیوع ویروس کرونا آسیب دید بخش ورزش بود که تمامی باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی را با مشکل مواجه کرد.
 
گراوند بیان کرد: هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی برای توسعه ورزش استان به دنبال منابع  مالی پایدار باشند و از ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های موجود برای رشد و توسعه ورزش بهره ببرند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: با تلاش‌های انجام شده در سال‌های اخیر، در تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان فضای ورزشی ساخته شده است و شرایط توسعه و شکوفایی ورزش استان فراهم شده است.
 
احمد بهروزیان‌فرد با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۴ طرح در بخش ورزش مصوب شد افزود: ۳ طرح سالن اختصاصی ژیمناستیک، تیراندازی و سالن ۳ هزار نفری شهر بوشهر آغار شده است و به‌زودی عملیات اجرایی پیست بین‌المللی قایقرانی نیز در دهکده گردشگری بوشهر آغاز می‌شود.
 
وی گفت: ورزشکاران سازمان یافته از ۳۷ هزار ورزشکار در سال ۹۲ هم اکنون به بیش از ۷۷ هزار ورزشکار در ۲ بخش بانوان و آقایان رسیده است.

شناسه خبر : 353
تاریخ : 1399/12/18 08:05:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/eCwL6Y
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.