گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بیکاری و خانه نشینی جوانان بوشهری در کنار پایتخت انرژی کشور دردآور است‌‌‌‌
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیران دولت در صحنه‌هایی که برای مردم پیش می‌آید باید همدل با مردم و برای مرتفع شدن مطالبات بکوشند.‌‌‌‌

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر،  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع مردم دیلم با بیان اینکه روز‌های غم‌باری برای امت اسلامی در حال سپری شدن است، افزود: مسئله فلسطین بنا بر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید مسئله اول جهان اسلام باشد.

وی گفت: رییس جمهور آمریکا می‌گوید من یک صهیونیست هستم و به آن می‌بالد؛ این موضوع در واقع یک ننگ است، آیا کشتن مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه افتخار دارد؟

آیت الله حسینی‌بوشهری بیان کرد: ما در دل مان امیدوار هستیم امام زمان (عج) خواهد آمد و تمامی ظالمانی که صحنه عاشورا را ایجاد کردند و همچنین ستمگرانی که امروز این چنین صحنه‌های تلخی را در گوشه‌ای از جهان (فلسطین) به وجود آورده‌اند؛ از آنان انتقام سختی خواهد گرفت.

وی گفت:  اگر کسی فریاد مسلمانی را بشنود و به آن پاسخ ندهد مسلمان نیست.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: خدای متعال برای هدایت‌گری انسان‌ها فرشته نفرستاد که بهانه بگیرند بلکه از جنس خود انسان فرستاد تا در میان شان زندگی کند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: فاطمه (س) مادری، چون خدیجه کبری دارد که تمام اموال خود را برای هدایت جامعه تقدیم کرد و صدیقه طاهره در کنار این پدر و مادر رشد کرده است.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای فریبنده‌ای است، ادامه داد: همگان موظف هستیم فرزندان مان را، چون فاطمه (س) تربیت کنیم.

وی شیوه رفتاری حضرت فاطمه (س) را الگویی برای همگان برشمرد و عنوان کرد: فاطمه زهرا (س) برای امام زمان (عج) نیز الگو می‌باشد و حضرت مهدی (عج) حق طلبی و مطالبه گری را از مادرش صدیقه طاهره (س) فرا گرفته است.

شناسه خبر : 12917
تاریخ : 1402/9/24 13:53:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jgaXJG
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پایتخت انرژی #نماینده مردم استان بوشهر #مجلس خبرگان رهبری #بیکاری #حسینی بوشهری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.