آخرین اخبار
تاکید استاندار بوشهر بر تسریع در تکمیل بزرگراه جم به فیروزآباد
استاندار بوشهر بر لزوم تسریع در تکمیل بزرگراه جم به فیروزآباد تاکید کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرماندار جم و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از قطعه دوم بزرگراه جم به فیروزآباد بازدید و در جریان روند اجرای پروژه و پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

استاندار بوشهر در این بازدید اظهار داشت: ایمنی جاده‌های استان و مسیرهای بین استان بوشهر و استان‌های همجوار اهمیت زیادی دارد و برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

احمد محمدی زاده گفت: نقاط حادثه‌خیز در سراسر استان باید اصلاح شود تا تلفات جاده‌ای به پایین‌ترین حد برسد و مردم دغدغه کمتری داشته باشند.

استاندار بوشهر خطاب به پیمانکار قطعه دوم بزرگراه جم به فیروزآباد تاکید کرد: سرعت بخشیدن در تکمیل این پروژه ضروری است و در تامین اعتبار و سایر پشتیبانی‌ها، همکاری لازم را برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه حیاتی خواهیم داشت.

شناسه خبر : 2570
تاریخ : 1401/5/3 18:02:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/u5ei0k
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بزرگراه #جم #فیروز آباد #احمد محمدی زاده #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.