آخرین اخبار
تاکید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر بر رفع مشکلات پارک های جنگلی استان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در دیدار با مدیر کل منابع طبیعی درخصوص بر طرف نمودن مشکلات پارک های جنگلی استان تاکیدات ویژه ای ارائه نمودند.

محسن پاپری زارعی در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر ضمن اشاره به حضور مردم در طبیعت در این فصل از سال، اعلام نمودند: برای رفاه حال گردشگران داخلی بایستی پارک های جنگلی استان برای تمامی اقشار گردشگر خدمات مطلوب ارائه دهند و اگر بازسازی و تعمیری نیاز است به سرعت در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: توسعه گردشگری برای توسعه استان ضروری می باشد چرا که منجر به ایجاد اشتغال و گسترش کسب و کارهای خُرد و کلان می‌گردد و از جمله فرآیندهایی است که بصورت ویژه در دستور کار دستگاه های ذی ربط قرار دارد و رسیدگی به پارک های جنگلی استان می تواند ثمرات ارزنده ای به همراه داشته باشد.
مطابق اطلاعات اکتسابی استان بوشهر دارای ۲۲۷ هزار ۲۱۵ هکتار سطح جنگلی است که از این میزان ۱۵ هزار و۸۱۶ هکتار آن جنگل های دست کاشت بوده و همچنین استان بوشهر دارای ۱۶ ذخیره گاه با مساحت ۴۱۰ هکتار و ۱۱ پارک جنگلی با مساحت ۷۴۰ هکتار است.
امید آن داریم پیگیری و دغدغه مدیران ارشد استان در خصوص تعمیر، تجهیز و نگهداری از پارک های جنگلی استان مداوم و اثر بخش باشد.

شناسه خبر : 4899
تاریخ : 1401/10/11 06:31:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/P4wXSq
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محسن پاپری زارعی #سازمان مدیریت و برنامه ریزی #منابع طبیعی #مدیرکل #پارک جنگلی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.