آخرین اخبار
تاکید معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر به راه اندازی نمایشگاه های دائمی در شهر های استان توسط شهرداران
با حضور معاون امور اقتصادی استاندار نمایشگاه مشاغل خانگی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی بوشهر افتتاح شد.

 علی باستین معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف توسعه مشاغل خانگی و رونق اشتغال با درایت و ابتکار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و همکاری دستگاه های فعال حوزه مشاغل در بخش های هنرهای تجسمی، کشاورزی، صنایع دستی، مواد غذایی، پوشاک و فرش بر پا شده است.

وی افزود: نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی با حضور 120 غرفه دار از تعاونی ها، آموزشگاه های آزاد و.. نیز تا ۹ دیماه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ آماده پذیرایی و ارائه محصولات به شهروندان می باشد.

معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر ادامه داد: در ۹ ماهه اول امسال بالغ بر ۴۵۰۰ مجوز مشاغل خانگی به صورت برخط بلافاصله بعد از ثبت نام اشخاص صادر شده که نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش صد درصدی در این بخش روبه رو بوده ایم.

باستین با اشاره به اعتبار ۱۴۴۶ میلیارد تومانی تبصره ۱۶ گفت: درصد بیشتری از این اعتبارات به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد تعلق خواهد گرفت.

معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر در پایان نیز به راه اندازی محل دائم نمایشگاه های دائمی در شهر های استان توسط شهرداران تاکید کرد.

شناسه خبر : 4828
تاریخ : 1401/10/7 08:10:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/D8vwjz
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علی باستین #استاندار #بوشهر #نمایشگاه #معاون

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.