آخرین اخبار
تایید صلاحیت ۲۳ موسسه متقاضی ارائه خدمات آموزشی به کارکنان دولت در استان بوشهر
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن اعلام این خبر افزودند : تاکنون ۲۳ موسسه و مرکز آموزشی متقاضی دوره های آموزشی کارمندان ویژه دولت توسط این سازمان تعیین صلاحیت گردیده و گواهی تایید صلاحیت دریافت کرده اند.

علی درویشی اضافه نمود فرایند اعتبار سنجی و نحوه بررسی توان تخصصی و کیفیت موسسات آموزشی متقاضی بر اساس بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط انجام می شود. 

موسسات آموزشی متقاضی، مدارک و مستندات خود را به سازمان مدیریت ارائه می نمایند این سازمان پس از بررسی های لازم و گزارش بازدیدهای حضوری، اقدام به صدور گواهینامه صلاحیت می نماید.

گواهینامه های اعطا شده به مدت سه سال دارای اعتبار بوده و موسسات می بایست سه ماه قبل از انقضای مهلت گواهینامه صلاحیت، درخواست خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه دهند. 
احراز تداوم گواهینامه تابع شرایط و مقررات مربوطه و ارائه گزارش از آخرین وضعیت موسسه در متغیرهای اعتبار سنجی و حفظ حداقل شرایط و امتیازات لازم می باشد.  

ایشان در ادامه تاکید نمودند موسسات تایید صلاحیت شده استان که اسامی آن ها در سایت سازمان اداری و استخدامی به نشانی www.aro.gov.ir در بخش خدمات الکترونیکی موجود می باشد، باید صرفا در حیطه یا حیطه های آموزشی قید شده در گواهینامه صلاحیت و مطابق با مقررات و ضوابط آموزش کارمندان دولت از جمله عناوین دوره های مصوب سازمان یا دستگاه های اجرایی و با استفاده از مدرسان تایید صلاحیت شده و واجد شرایط فعالیت نمایند. 

لیست مراکز و موسسات آموزشی مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشور به تفکیک استانی:

https://aro.gov.ir/FileSystem/View/File.aspx?FileId=3f26801c-6668-4d5e-a9fa-a45c5c9bc863
 

شناسه خبر : 707
تاریخ : 1400/4/30 12:45:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LfPIUY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.