آخرین اخبار
تبریک استاندار بوشهر بمناسبت هفتم آذر سالروز فرا رسیدن نیزوی دریایی ارتش
استاندار بوشهر هفتم آذر سالروز فرا رسیدن نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی، هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در پیام استاندار بوشهر آمده است: رزمندگان غیور و شجاع و دلاور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای دفاع از نظام اسلامی حاضر بوده و هستند و گرامیداشت این روز امری لازم و ضروری است.

محمدی زاده تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان داده اند و روز به روز نیز شاهد موفقیت و سربلندی این عزیزان هستیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفتم آذر ۱۳۵۹ در عملیات غرورانگیز مروارید، سکوهای نفتی الامیه و البکر رژیم بعث را تسخیر کرد که موفقیتی بزرگ در دوران دفاع مقدس است.

محمدی زاده بیان کرد: اینجانب هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دریادلان غیور و انقلابی کشور عزیزمان بویژه در پایگاه دریایی بوشهر تبریک گفته و امیدوارم شاهد توفیقات بیشتر این مجموعه باشیم.

 
شناسه خبر : 12623
تاریخ : 1402/9/7 07:20:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tZqKol
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تبریک #استاندار بوشهر #نیزوی دریایی ارتش #هفتم آذر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.