آخرین اخبار
تبریک به خانواده محترم صنعت پتروشیمی به مناسبت هشتم دی ماه روز گرامیداشت این صنعت
از تلاش های خانواده صنعت پتروشیمی در راستای توسعه و پیشرفت این صنعت ارزشمند، در روز گرامیداشت صنعت پتروشیمی، کمال تجلیل را داریم.

به نام خدا

هشتم دی‌ماه که به نام روز صنعت پتروشیمی نامگذاری شده، بهانه‌ای است تا از همه کارکنان این صنعت مهم و راهبردی قدردانی کنیم، کسانی که شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا چرخ صنعت پتروشیمی از حرکت باز نماند و تلاش‌شان مصداق عینی کار ملی است.

جایگاه صنعت پتروشیمی در اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست و همه آگاهند این صنعت چه جایگاه مهمی در زنجیره تولید، اقتصاد، سیاست و حیات اجتماعی کشور دارد. صنعت پتروشیمی کشور، در همه تاریخ خود، هرگز تن به توقف نداده و همواره پیش رفته است. بر اساس چنین اراده و تفکری است که این صنعت در دوران تحریم نیز نقشی بی‌بدیل را در ارزآوری و کمک به چرخه اقتصاد کشور داشته است. این اندیشه‌ای است که از گذشته با ماست و تا آینده نیز خواهد بود. پس به لطف حق و با تلاش متخصصین و کارکنان صنعت پتروشیمی، این صنعت هر روز بیش از پیش خواهد درخشید.

یک بار دیگر این روز را به همه کارکنان خدوم و زحمت کش و همکاران خودم در صنعت عظیم پتروشیمی و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای یکایک آنها از خداوند سبحان آرزوی سلامتی، شادکامی و توفیق دارم.

🖊️بهمنیار واحدی پور

شناسه خبر : 13134
تاریخ : 1402/10/8 15:46:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BRpb50
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #روز صنعت پتروشیمی #پتروشیمی #صنعت #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.