آخرین اخبار
تبعاتِ سنگین برای اظهارنظری نسنجیده در سفر رییس جمهور به بوشهر
🔖هفته گذشته بود که معاون اجرایی رییس جمهور در اظهار نظری *رپورتاژخبری گونه* خبر از برکناری پنج مدیرکل استان در سفر رییس جمهور به بوشهر داد.

🔖 از همان لحظه بود که تبعات این اظهار نظر، فضای گفتمان بوشهریان را مسموم کرد.

 

🔖عده ای خبر برکناری را یک ادعا و صرفا رپورتاژ خبری بیان نموده و کلیات اجرایی برای آن متصور نبودند و اعتقاد داشتند اگر قرار بر رخداد چنین موضوعی بود، بایستی در عمل اتفاق می افتاد نه اینکه صرفا به درج یک مطلب قناعت نمایند.

 

🔖عده ای نیز با سوء استفاده از محیط گُنگ پدید آمده از خبر برکناری، تسویه حساب شخصی از برخی مدیران کل را با اضافه کردن نام ایشان به لیست برکناری در فضای مجازی، موجبات برهم زدن موقعیت اجتماعی ایشان را فراهم می آورند.

 

🔖 و مقصر اصلی پدید آمدن چنین شرایط شخصِ معاون اجرایی رییس جمهور می باشد، چرا که یا نباید حرفی بزنند یا اینکه در کوتاه ترین زمان ممکن آن را عملیاتی نمایند و از پدید آمدن حدس و گمانهای واهی جلوگیری بعمل آورند.

شناسه خبر : 6134
تاریخ : 1401/12/17 06:15:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fbyyNG
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

اخبار مرتبط

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • مرتضی رضایی
    1 سال قبل

    سلام خودتون نفر اول نبودید که این خبر رو با ذوق کار کردید؟

  • سهیلا سلطانی (سردبیر)
    1 سال قبل

    سلام جناب رضایی (مخاطب گرانقدر دریاکنار) بله ما این مطلب را منتشر کردیم ... آیا برکناری مدیران بوشهر به دستور ریاست جمهوری واقعیت دارد؟ در حالیکه برخی از رسانه ها خبر برکناری چند مدیر استانی با دستور رییس جمهور به نقل از معاون اجرایی وی را باز نشر داده اند. اما هنوز اطلاعات دقیقی درخصوص تعداد و هویت مدیران برکنار شده در دست نمی باشد. امید آن می رود تغییر و تحولات صورت گرفته واقعی و در راستای بهبود شرایط استان رقم خورده باشند. شایان ذکر است پیشتر نیز برخی از رسانه ها به نقل از معاون سیاسی استاندار بوشهر خبر از تغییر 54 مدیرکل استانی از 45 اداره کل موجود ارائه داده بودند که با واقعیت فاصله داشت خبر های تکمیلی درخصوص صحت و سقم موضوع به محض دریافت ارائه می گردد شناسه خبر : 6063 تاریخ : 1401/12/12 15:50:25 لینک خبر : https://daryaaknar.ir/sl/O51jkm