آخرین اخبار
تبلیغاتچی های دیروز سالاریون، منتقدین امروز استاندار بوشهر
روز گذشته نشست خبری استاندار بوشهر برگزار و در فضایی کاملا محترمانه با حضور همه رسانه های مجوز دار، گروه های واتساپی بدون مجوز و فعالین سیاسی - اجتماعی، طرح سوال کاملا آزاد و پاسخ همه داده شد.

اما بزرگوارانی که سالهای قبل تبلیغات چی سالاریون بودند و معمولا چیدمان نشست های خبری را عهده دار می گشتند و جابجا کننده کیف و کفش استاندار قبل بوده اند و حتی بدین سبب از رسانه به جایگاه هایی در موسسات زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی هم رسیدند، از این فضای صمیمی بوجود آمده و آزاد در طرح سوال بهره برداری نموده و به خود اجازه ورود به حریم شخصی استاندار و معاونین ایشان، همچنین اظهار نظر هایی کاملا منفعت طلبانه درخصوص عزل و نصب مدیران داشتند که با پاسخ قاطع استاندار روبرو شدند.

حریم شخصی تعریف شده است و نمی شود هر فردی که گروه واتساپی ایجاد نمود و در نهایت احترام به جلسه ای با مقام ارشد استان راه پیدا کرد، اجازه دخل و تصرف به محیط شخصی استاندار برای خود صادر کند و تذکر صورت گرفته از سوی استاندار بجا بود و مورد تحسین همگان واقع شد.

کما اینکه همین بزرگواران مگر شاهد حضور پسر خاله و اکثریت قریب اتفاق دوستان و آشنایان سالاریون در جایگاه هایی همچون فرمانداری، مدیرکلی استانداری، معاونت سازمان تامین اجتماعی کشور، مدیرکلی ادارات و جایگاه هایی از این قبیل نبودند، یا اینکه آن زمان این فرآیندها بی عیب بوده است، شایدم بواسطه اینکه ذی نفع بودند، سکوت می کردند و تبلیغات چی سالاریون بودن را بر همه امور ارجح می دانستند.

هر مجموعه و مدیریتی فارغ از عیب و ایراد نیست، اما یکی از اموری که استانداری بوشهر الحق و الانصاف بی عیب و نقص پیش می برد، برگزاری نشست های خبری بدون جبهه گیری و با حضور همه گروه ها اعم از: دار دسته سالاریون، گروه های واتساپی بدون مجوز، اصلاح طلبان، اصول گرایان، فعالین سیاسی - اجتماعی و رسانه های دارای مجوز و باسابقه می باشد.

نکته حائز اهمیت این است که ما یاد بگیریم حتی اگر انتقادی نسبت به صاحب نشست داریم در نهایت انصاف و با رعایت عدالت طرح کنیم، معمولا انسانهای با اصالت این اصل را مبنای امور خود قرار می دهند

شناسه خبر : 12196
تاریخ : 1402/8/12 19:38:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FOXcpB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نشست خبری #سردبیر #تبلیغاتچی #سالاریون #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.