آخرین اخبار
تحقق کامل اهداف و برنامه های عملیاتی واگذاری املاک مازاد بانک توسعه تعاون بوشهر
مدیر شعب استان بوشهر از تحقق کامل 100 درصدی اهداف و برنامه های عملیاتی واگذاری املاک مازاد تملیکی این بانک در استان بوشهر خبر داد .

سید علمدار شایان اظهار کرد: به منظور افزایش منابع،ارتقای توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون درعرصه تولید و تحرک چرخه اقتصاد واشتغال در استان و همچنین جلوگیری از راکد ماندن این منابع در قالب اموال و املاک غیرمنقول تملیکی ونامشهود،کلیه همکاران مدیریت شعب بانک در استان بوشهر با انجام برنامه ریزی های هدفمند و برگزاری چندین مرحله مزایده نسبت به اجرایی کردن و تحقق ۱۰۰درصدی برنامه های واگذاری و فروش اموال مازاد تملیکی این استان اقدامات لازم را انجام داده اند.

وی افزود:بر مبنای سیاست های اجرایی دولت و بانک مرکزی در سالهای اخیر تلاش های زیادی توسط بانک توسعه تعاون انجام شده که بتوانیم املاک مازاد تملیکی بانک ضمن انجام تشریفات قانونی لازم با سرعت عمل بیشتری واگذار نماییم که شاهد توفیقاتی خوبی در سال های گذشته و همچنین سال جاری در استان بوشهر بوده ایم.

این مقام مسئول بیان کرد:تلاش داریم آندسته از املاک مازاد بانک در استان را که بعضاً دارای مشکلات حقوقی و قضایی هستند را از طریق مذاکره با راهنین املاک و یا مدیون بدهکار به بانک و با روش های اقاله یا فک رهن در استان تعیین تکلیف کنیم.

مدیر شعب استان بوشهر در پایان یادآور شد: با تلاش های کلیه همکاران طی سالهای ۱۳۹۷ تا۱۴۰۲بالغ بر ۳۵فقره اموال مازاد تملیکی و درشرف تملیک را از طریق برگزاری مزایده در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد ، اقاله و یا فک رهن تعیین وضعیت شده اند.

شناسه خبر : 8965
تاریخ : 1402/3/29 05:33:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/b6A46G
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بانک توسعه تعاون #واگذاری املاک #دولت #بانک #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.