گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر ۹۷ درصد افزایش یافت
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از رونق بنادر تجاری این استان خبر داد و گفت: در ماه گذشته ۴۰۱ هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۷ درصد افزایش دارد.

سیاوش ارجمندزاده  با بیان اینکه "در نوار ساحلی استان بوشهر بنادر تجاری برای خدمات‌رسانی به فعالان اقتصادی راه‌اندازی شده است" اظهار داشت: استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌فارس است که در راستای توسعه مبادلات تجاری زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

وی، به تخلیه و بارگیری کالا از بندر بوشهر پرداخت و با اشاره به رونق اقتصادی در این بندر گفت: در ماه گذشته 401 هزار و 478 تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 97 درصد افزایش دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیر نفتی در این مدت را 284 هزار 741 تن دانست و بیان کرد: میزان کالاهای صادرات و واردات کالای نفتی در فروردین ماه امسال 116 هزار و 737 تن است.

ارجمندزاده از افزایش 125.7 درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیر نفتی در بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: در فروردین امسال میزان تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر بوشهر حدود 3 هزار کانتینر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 51.9 درصد افزایش دارد.

شناسه خبر : 506
تاریخ : 1400/2/22 07:52:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/b4gGFx
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.