گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تشریح پروژه های جهاد آبرسانی استان بوشهر در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست یاد شده اظهار داشت: طرح جهاد آبرسانی به عنوان یکی از طرح های شاخص وزارت نیرو در حدود یک سوم روستاهای استان بوشهر به تعداد ۱۹۴ روستا اجرایی شده است. عذرا غلامحسینی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه طرح جهاد آبرسانی انتظار می رود روستاهای استان با اتمام این طرح از آب شرب سالم و پایدار برخوردار شوند.

وی ادامه داد: در این طرح اکنون عملیات اجرایی ۱۱۳ کیلومتر خطوط انتقال و ۵۵ کیلومتر شبکه توزیع در روستاهای استان بوشهر در حال احداث است.
غلامحسینی اضافه کرد: در طرح جهاد آبرسانی روستاهای استان بوشهر که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده خطوط انتقال و توزیع آب روستاهای استان بهسازی و نوسازی می شود.
وی گفت: کاهش هدررفت و به دنبال آن پایداری آب شرب مناطق روستایی از دستاوردهای بارز طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان بوشهر است.
غلامحسینی ادامه داد: همچنین با توجه کاهش جدی نزولات آسمانی ویژه برنامه های متنوعی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در دستور کار روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار دارد.
وی اظهار کرد: در این حوزه با تمرکز بر فضای رسانه ای و مجازی آموزش هایی با هدف مصرف بهینه آب به هم استانی ها ارائه خواهد

شناسه خبر : 13466
تاریخ : 1402/10/26 11:22:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MGCOqe
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تشریح #پروژه های جهاد آبرسانی #شرکت آب و فاضلاب #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.