گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تشکیل ستاد انتخاب برگزیدگان بخش کشاورزی استان
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی و دبیر ستاد انتخاب برگزیدگان بخش کشاورزی استان : به دستور ریاست محترم سازمان و رئیس ستاد انتخاب برگزیدگان بخش کشاورزی استان فرایند شناسایی، معرفی برگزیدگان بخش کشاورزی استان در سال ۱۴۰2 آغازگردید.

شهریار مرشدی گفت : فرایند شناسایی و انتخاب برگزیدگان بخش کشاورزی از فعالیت های شاخص و الگویی نظام های ترویجی است که با هدف الگوسازی، شناخت ظرفیت‌های تولیدی و ترویج و توسعه الگوهای موفق اجرا می گردد.

مرشدی افزود: سابقه ۳۶ ساله این فعالیت در بخش کشاورزی زمینه مناسبی از شناخت ظرفیت های بالقوه و ایجاد رقابت سالم در خصوص بهبود و ارتقای شیوه های تولید بخش کشاورزی را فراهم آورده است و یکی از مهمترین اهداف این فرآیند تسری و تعمیم شیوه های مورد عمل در واحدهای بهره برداری نمونه به سایر بهره‌برداران است که هر ساله با تکمیل فرم ها توسط مراکز و شهرستان ها و بررسی و داوری ستاد انتخاب برگزیدگان استان واقع در مدیریت هماهنگی ترویج با مشارکت کلیه ادارات تابعه وبخش های تخصصی افراد برگزیده شناسایی و معرفی می گردند.

شناسه خبر : 6911
تاریخ : 1402/1/21 11:13:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kPGGOA
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #ترویج #کشاورزی #دبیر #ستاد #ریاست #سازمان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.