گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تشکیل ستاد بحران به منظور آمادگی در برابر سیلاب احتمالی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از تشکیل ستاد بحران به منظور آمادگی در برابر سیلاب احتمالی و آسیب شناسی آثار تاریخی در استان خبر داد.

به‌گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: «با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قدرت‌مند مونسون به استان، با تشکیل ستاد بحران در این اداره‌کل تمام آثار تاریخی به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی آسیب شناسی شدند.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: «بر اساس اعلام قبلی، حجم بارش این سامانه در برخی نقاط استان منجر به ایجاد سیلاب خواهد شد که در این خصوص با توجه به خطر پذیری آثار در این شرایط، تمامی جوانب بررسی و آمادگی لازم وجود دارد.»

او در پایان تصریح کرد: «با اطلاع رسانی لازم به ادارات شهرستان‌ها، نمایندگی‌ها و پایگاه‌های میراث‌فرهنگی، چنانچه مسیرهای روان‌آب در کنار آثار گرفتگی داشته باشند بازگشایی و هم‌چنین اموال منقول موجود نیز در مکان‌های امن جانمایی شوند.»

شناسه خبر : 2622
تاریخ : 1401/5/6 15:10:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NF0TM5
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ستاد بحران #سیلاب #مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر #آثار تاریخی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.