گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تفاهمنامه توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان امضا شد
با حضور مقامات ارشد کشور، تفاهمنامه توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان بین شرکت ملی نفت ایران، بانک ها و شرکت های اکتشاف و تولید امضا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، تفاهمنامه طرح توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان، با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر نفت و رئیس سازمان برنامه و بودجه، توسط محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران بانک های خصوصی و دولتی و شرکت های اکتشاف و تولید داخلی به امضا رسید.

در این طرح سرمایه گذاری ۷ میلیارد دلاری برای توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان با هدف رسیدن به تولید ۵۷۰ هزار بشکه نفت در روز پیش بینی شده است و بانک های مهم کشور و شرکت های اکتشاف و تولید در این طرح سهامدار می شوند و بخشی از سهام این طرح نیز به مردم واگذار خواهد شد.

ذینفعان مهم این طرح علاوه بر شرکت های اکتشاف و تولید منتخب، شرکت های سرمایه گذار، بانک ها و پتروشیمی ها شامل دیگر مجموعه ها از جمله شرکت مشاور مادر به عنوان مسئول پیوستگی مطالعات و تهیه برنامه جامع توسعه میدان، تأمین کنندگان دکل های حفاری، سازندگان داخلی کالاها و تجهیزات و شرکت های فناور برای انجام مطالعات فناورانه و دانش بنیان مورد نیاز انجام طرح های فناورانه مانند افزایش ضریب بازیافت است

شناسه خبر : 2333
تاریخ : 1401/4/16 05:20:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/y8et6U
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #تفاهمنامه میدان مشترک نفتی آزادگان #رئیس سازمان برنامه و بودجه #معاون اول رئیس‌جمهور #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.