گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار بوشهر:
تمام کسانی که اکنون از هیچ بیمه ای برخوردار نیستند و می‌توانند تحت پوشش بیمه سلامت باشند
احمد محمدی زاده در نشست مدیران و کارکنان بیمه سلامت استان بوشهر اظهار داشت: بیمه سلامت استان کارکرد مثبت و قابل قبولی دارد و مردم از کمیت و کیفیت خدمات این نهاد رضایت دارند.

به گزارش  دریاکنار  به نقل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست مدیران و کارکنان بیمه سلامت استان بوشهر اظهار داشت: بیمه سلامت استان کارکرد مثبت و قابل قبولی دارد و مردم از کمیت و کیفیت خدمات این نهاد رضایت دارند.

استاندار بوشهر بیان کرد: رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی مردم اهمیت زیادی دارد و مدیریت استان، آمادگی کاملی برای حمایت از این بخش دارد.

وی خواستار افزایش افراد تحت پوشش بیمه در استان شد و افزود: تمام کسانی که اکنون از هیچ بیمه ای برخوردار نیستند و می‌توانند تحت پوشش بیمه سلامت باشند، شناسایی و برای این مساله راهکاری اندیشیده شود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه خدمات درمانی‌ پنج دهک اول رایگان شده است خاطر نشان کرد: این مهم با تلاش دولت سیزدهم محقق شد و موجب رضایت مندی اقشار کم‌درآمد شده است.

محمدی زاده خواستار انجام اقدامات‌ پژوهشی در حوزه بیماری‌های خاص در استان شد و گفت: بیمه سلامت، تجزیه و تحلیل آماری روی ۱۰۷ گروه بیماری خاص انجام دهد که بیشترین درصد بیماری در کدام گروه‌هاست و علل و عواملش را بررسی کنید.
وی یادآور شد: با انجام این کار تحقیقاتی، می‌توان در پیشگیری از بیماری‌ها، اقدامات لازم را انجام داد.

استاندار بوشهر بیان کرد: درمان از اولویت‌‌های دولت چهاردهم است و نقش سازمان‌های بیمه ای در این عرصه بسیار تاثیرگذار است.
محمدی زاده تصریح کرد: اکنون بیش از ۴۸۲ هزار نفر از جمعیت استان معادل ۳۶ درصد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که افزایش سطح کیفی خدمات به جامعه‌ هدف باید مد نظر قرار گیرد.

شناسه خبر : 18075
تاریخ : 1403/8/3 11:17:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4uljbR
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.