آخرین اخبار
تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام مربی تربیت‌بدنی و مشاور در آموزش و پرورش‌
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی این وزارتخانه تا روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ خبر داد

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی در این باره گفت: وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش جهت استخدام پیمانی مشاغل کیفیت‌بخشی شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مشاور دعوت به عمل می‌آورد.

وی افزود: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش تا روز شنبه ۲۸ بهمن ماه تمدید شده است تا داوطلبان بتوانند با ثبت نام در این آزمون، جذب وزارت آموزش و پرورش شوند.

پورثانی عنوان کرد: کلیه داوطلبان می‌توانند تا پایان مهلت ثبت‌نام، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام همچنین مندرجات اصلاحیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

‌به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، زمان برگزاری این آزمون ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود.

شناسه خبر : 13998
تاریخ : 1402/11/26 20:31:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/blLEI7
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استخدام #آموزش و پرورش #تربیت بدنی #مربی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.