گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تنزل فزاینده جایگاه کشوری استان بوشهر، این بار در عرصه آموزش پژوهش
قریب دو ماه پیش بود که استان بوشهر *در سایه ضعف مدیریتی در حوزه جوانان رتبه یکی مانده به آخر را کسب کرد*، این بار نیز طی بروزرسانی اعلام شده (اسفندماه ۱۴۰۱) *مراکز و موسسات تایید شده (به تفکیک استانی)* از سوی *سازمان اداری و استخدامی کشور،* تنزل فزاینده جایگاه کشوری استان بوشهر، در عرصه *آموزش پژوهش* آشکار گشت.

🔖علی الرغم اینکه آموزش پژوهش استان بوشهر در گذشته ای نچندان دور موفق گشته بود رتبه اول کشور براساس اعتبار سنجی سازمان اداری و استخدامی کشور را کسب کند و از تائیدیه ۲۳ مرکز و موسسه استانی بهره مند گردد، 

 

🔖سال ۱۴۰۲ آموزش پژوهش استان در سیر نزولی ناشی از ضعف مدیریتی، وضعیت ناخوشایندی دارد و طی بروزرسانی اعلام شده (اسفندماه ۱۴۰۱) *مراکز و موسسات تایید شده (به تفکیک استانی)* از سوی *سازمان اداری و استخدامی کشور،* از عرش بر فرش آمده و ۲۳ مرکز و موسسه تائید صلاحیت شده استانی به ۵ موسسه تقلیل یافته و از حال و روزی چون حوزه جوانان برخوردار گردد.

 

🔖 این مهم بخش کوچکی از ضعف عملکردی کلانِ سیطره یافته بر استان بوشهر می باشد که ریشه یابی و ارائه راهکارهای اساسی را می طلبد.

شناسه خبر : 6668
تاریخ : 1402/1/14 19:28:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ljQ4rz
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #آموزش پژوهش #تنزل #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.