آخرین اخبار
دکتر جهانگیر شاهینی؛ نمونه بارزِ یک مدیر جوان و توانمندِ بومی + عکس
دکتر جهانگیر شاهینی؛ فرزندِ توانمند بوشهر راهی مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور شد و جایگاه خود را در آموزش پژوهش به حوزه کشوری ارتقا داد. دکتر جهانگیر شاهینی که فارغ التحصیل مقطع دکترای مدیریت دولتی می باشد و ۲۳ سال سابقه خدمت در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر را در کارنامه خود داشت با بهره مندی از تجارب مدیریتی

پیشین خود یعنی مدیرکلی آموزش پژوهش استان، معاونت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، مشاورعالی سازمان ملی استاندارد ایران و مدیرکلی دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ملی استاندارد ابتدا به ساکن تمامی تلاش خود را در راستای ساماندهی موسسات آموزشی استان به جهت آموزش و توانمندسازی کارکنان دولت معطوف نموده است.

از آن جایی که آموزش پژوهش استان (مرکز آموزش و پژوهشهای استان بوشهر) بعنوان معتبرترین، توانمندترین و گسترده ترین نهادِ آموزشی استان، تنها مرجع رسمی نظارت، ارزشیابی و ساماندهی  موسسات آموزشی جهت آموزش کارکنان دولت می باشد، سنگینی مسئولیت خانم قلی پور دو چندان شده است اما نظر به نیروی جوانی، پشتکار وافر  و  از همه مهم تر توانمندی ایشان، مطئمنا بزودی اتفاقاتی خوب در عرصه آموزش و پژوهش استان نمایان می شود.

دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز بعنوان نمادِ آموزش عالی استان در کنار آموزش پژوهش استان (مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری) که حکم لوکوموتیو حرکتی سازمان برنامه و بودجه در عرصه آموزش و پژوهش را دارا می باشد، دو زوج آموزشی ماندگاری را تشکیل می دهند.

امید آن می رود با وجود این نهاد معتبرِ آموزشی و مدیر شایسته  بومی تحولی عظیمی در عرصه آموزش و پژوهش استان نمایان گردد.

در پایان مخاطبان گرانقدر را به ارائه مختصری از آموزش و پژوهش استان (مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری) پرداخته می شود:

نمایندگی مستقل مرکز آموزش مدیریت دولتی استان بوشهر از سال 1369 تاسیس و فعالیتهای آموزشی خود را تحت سرپرستی استانداری بوشهر آغاز نمود، این نمایندگی در سال 1371 از استانداری بوشهر منفک و با عنوان مرکز آموزش مدیریت دولتی و استان بوشهر و زیر نظر مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور وظیفه قانونی و رسالت خطیر خود مسئولیت مهم آموزش را در راستای اجرای سیاست‌های آموزشی نظام اجرایی با بهره گیری از جدیدترین تکنیک‌های آموزشی و یافته‌های علمی در امر مدیریت و بهبود کیفیت کارکنان، بهسازی روابط اداری و نهایتاً ایجاد یک سیستم اداری متحول، پویا، مشارکت جو، پاسخگو و مسئولیت پذیر را برعهده دارد

بعد از یک دهه انجام وظیفه در سال 1381 و با ادغام سازمان های برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی کشور، این مجموعه با نام مدیریت آموزش و پژوهش به عنوان یک واحد مدیریتی در زیر مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر قرار گرفت. پس از آن براساس دستور ریاست محترم جمهوری از تابستان 1386 سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها در استانداری ادغام گردید و به دنبال آن این مجموعه به نام دفتر آموزش و پژوهش زیر مجموعه معاونت توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری بوشهر با شرح وظایفی جدید همزمان با انجام وظایف قبلی امور آموزش و پژوهش و فرمانداری های تابعه را نیز به عهده گرفت. در سال 1394 پس از گذشت 9 سال مجددا دفتر با مصوبه دولت از استانداری  منفک و در قالب سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحت عنوان مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری با شرح وظایف خاص در حوزه مطالعات توسعه ای و آموزشهای کاربردی شروع به فعالیت نموده است.

به طور کلی فعالیت های عمده این دفتر حول دو محور آموزش و پژوهش است.

 

شناسه خبر : 622
تاریخ : 1400/3/30 19:19:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KvdMkc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر جهانگیر شاهینی #مدیرکلی آموزش پژوهش استان #دانشگاه خلیج فارس بوشهر #نشریه دریاکنار #شهید شاهینی #جهانگیر شاهینی

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • حسین زارعی
    2 سال قبل

    با سلام در مورد بعضی درس ها که جهت ثبت در شناسنامه آموزشی کد ندارند چه کار کنیم؟ درسی که من انتخاب نموده و در امتحان قبول و گواهینامه آن را دریافت نموده ام (روانشناسی تفاوتهای فردی) به مدت16ساعت می باشد که موفق به ثبت آن در سامانه جام آموزش فراگیران نمی باشم

  • مدیر مرکز
    2 سال قبل

    جناب زارعی لطفا با مرکز تماس بگیرید یا شماره تلفن بگذارید با شما تماس گرفته شود