آخرین اخبار
تودیع و معارفه رؤسای اچ اس ای و حراست در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی
آیین تودیع و معارفه رؤسای اچ اس ای و حراست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران، رؤسا و کارکنان این مجموعه ارزشمند برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در این نشست از بابک دده خانی به عنوان رئیس اچ اس ئی پیشین این مجتمع تقدیر و مهدی شاهسونی به عنوان سرپرست جدید این حوزه معرفی گردید.

همچنین، از حبیب معرفت به پاس سالها زحمات ارزشمند وی در حوزه رئیس حراست این مجموعه تقدیر و مهدی عماد فرد به عنوان سرپرست حراست جدید پالایشگاه پنجم معرفی شد.

در این آیین، کامبیز صفتی، مدیر پالایشگاه پنجم بیان کرد: با همدلی و کارگروهی تمام روئسا و کارکنان این مجموعه کارهای بسیار بزرگ و شاخصی در جهت پیشبرد اهداف متعالی مجتمع به ثبت خواهیم رساند.

وی تصریح کرد: همه باهم برای تولید پایدار گاز زمستانی هم وطنان به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنیم، آرامش و اسایش را به خانه هموطنانمان به ارمغان می اوریم.

شناسه خبر : 13483
تاریخ : 1402/10/27 09:50:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/WRua9l
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آیین تودیع و معارفه #معارفه #مجتمع گاز پارس جنوبی #HSE #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.