آخرین اخبار
⭕️ تیتر سازانِ دیروزِ *سالاریون*؛ تخریب کنندگانِ *هوشمندانه ی* امروزِ *سردار محمدی زاده؛استاندار بوشهر*
🔖 با اندک تاملی در رسانه و مطبوعات استان، این موضوع بر همگان آشکار می گردد که رسانه های متعددی در سطح استان، مسئولیت تیتر سازی *سالاریون* در دولت قبل را برعهده داشته و همواره مورد لطف و عنایت ایشان واقع می گشتند، این مهم آن چنان توسعه یافته و از قبل برنامه ریزی شده بود که با فعالیت های فراوانِ خارج از عرفِ ایشان، همواره بصورت *هوشمندانه* ، برتر جلوه داده می شدند و به تبع آن *تیترسازانِ سالاریون* از حمایت های ویژه ای برخوردار می گشتند.

🔖این مهم تا بدان قوت یافت که رفت و آمدهای ایشان در *استانداری بوشهر* و مجموعه های ذی ربط، تحت عنوان *دوستانِ سالاریون* رقم می خورد و همگان ملزم به تکریمِ ایشان می بودند.
🔖تغییرات دولت رقم خورد، *سردار محمدی زاده به عنوان استاندارِ بوشهر* منصوب شدند.
🔖ابتدا به ساکن این حامیان دولت قبل، تغییر زاویه داده و طی تبریکاتِ مخفیانه و چاپلوسانه، سعی در نزدیک شدن به استاندار فعلی داشته تا شاید فرآیندِ دوران *سالاریون* برای ایشان تداعی شود که با ژرف نگریِ استاندار این مهم رقم نخورد، *درخواست جلسه،* *واسطه شدن به دوستان برجای مانده از دولت قبل* و سایر امور جوابگو نبود.
🔖حال ایشان با توسل به *ابزار رسانه ای که یادگارِ سالاریون* برای ایشان می باشد، تخریبِ استاندار فعلی را در دستور کار خود قرار داده و با ایجاد نا امیدی در فضای مدیریتی استان سعی در به چالش کشیدنِ مدیریت کلان استان دارند.
🔖گفتنی است که ایشان برخی *نا رسانه های بدون مجوز* پوششی هم ایجاد نموده اند که با نزدیک شدن به دولت فعلی خود را همراه و همیار ایشان قلمداد کرده، که در زمانهای حساس از ایشان بهره برداری به نفع خود می نمایند.
🔖باشد که با شفاف سازی این مهم، عامه مردم و مسئولین نسبت به این مهم آگاه شده و پشت پرده هر حمایت و تخریبی را دریابند.
 

شناسه خبر : 2057
تاریخ : 1401/3/17 13:31:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/h15GAv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سالاریون #هوشمندانه #سردار محمدی زاده #استاندار بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.