آخرین اخبار
ثبت‌نام نوزدهمین دوره آزمون‌های تخصصی قرآن کریم در بوشهر 
 رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از آغاز ثبت‌نام نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم در استان خبر دارد. 

به‌گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، جواد احمدی منفرد، با اشاره به این‌که مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا سه‌شنبه ۱۵ اسفند است، از احتمال تمدید آن خبر داد و افزود:  نوزدهمین دوره ثبت نام حفاظ قرآن کریم در آزمون ملی تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم آغاز شده و تمدید هم خواهد شد. 
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در این آزمون حافظان ده، بیست و سی جزء قرآن کریم می‌توانند شرکت کنند و از مزایای این مدرک تخصصی بهره‌مند شوند. 
وی ادامه داد: به حافظانی که مدرک حفظ ده و بیست جزء أخذ کنند مدرکی معادل دیپلم، و حافظان کل با توجه به آزمون‌های تخصصی که برگزار خواهد شد، به ترتیب مدارکی معادل لیسانس، فوق لیسانس و دکترا اهدا خواهد شد. 
احمدی منفرد تصریح کرد: حفاظ قرآن کریم از سطوح ده جزء به بالا  می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی " www.telavat.ir" نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به زمان برگزاری آزمون افزود: مرحله اول آزمون 14 اردیبهشت 1403 به صورت کتبی و مرحله دوم آزمون مرداد ماه، به صورت شفاهی برگزار خواهد شد.

شناسه خبر : 14332
تاریخ : 1402/12/16 11:32:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/78S60e
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نوزدهمین #قرآن کریم #رئیس اداره امور قرآنی #حافظان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.