آخرین اخبار
جانشین فرمانده انتظامی استان: قاتل شهروند چغادکی در بوشهر دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به وقوع قتل در شهر چغادک بوشهر گفت: عامل قتل شهروند چغادکی کمتر از ۱۰ ساعت در بوشهر دستگیر شد

سردار سهام صالحی با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر چغادک با سلاح گرم اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر چغادک بوشهر پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی عامل قتل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه و بررسی میدانی کارآگاهان پلیس استان بوشهر از چگونگی وقوع قتل، سرنخ لازم به دست آمد که در نهایت منجر به دستگیری افراد مظنون اصلی وقوع قتل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری عامل قتل در کمتر از ۱۰ ساعت خاطرنشان کرد: در بازجویی فنی و علمی که کارآگاهان پلیس آگاهی بوشهر از افراد مظنون به عمل آوردند، قاتل اصلی شناسایی و در یک عملیات هماهنگ توسط مأموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر و با حمایت مرجع قضایی کمتر از ۱۰ ساعت قاتل در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار صالحی اختلاف با مقتول را عامل این جنایت عنوان کرد و گفت: قاتل پس از دستگیری در مواجهه با ادله جرم به قتل اعتراف و دلیل آن را اختلافات قبلی که از سال ۱۳۹۴ با مقتول داشته عنوان کرد.

وی با اشاره به کشف سلاح جنگی از عامل قتل اضافه کرد: در بررسی به عمل آمده یک قبضه سلاح جنگی و حدود ۳۰ تیر جنگی که قاتل در ارتکاب جرم از آن استفاده کرده بود کشف شد.

شناسه خبر : 14690
تاریخ : 1403/1/13 08:28:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BgtTHX
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #قتل #قاتل #سلاح #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.