آخرین اخبار
جایگاه دوم بوشهر در زمینه خویشتنداری / بوشهر در جایگاه یکی مانده به آخرِ عصبانی‌ترین استانهای ایران
به گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، در اسفندماه سال 1401 میزان ۳۶ هزار و ۴۹۱ مصدوم نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷.۳ درصد کاهش یافته و این درحالی است که در دیگر ماه‌های سال آمار مراجعان نزاع بیش از ۴۰ هزار نفر و در مرداد با بالاترین تعداد، ۵۹ هزار و ۹۸۶ نفر بوده است.

براساس این آمار استان تهران بیشترین مراجعه‌ کننده نزاع به پزشکی قانونی را داشته است که از ابتدای 1401 تا پایان دی، استان‌های تهران با ۸۷ هزار و ۳۰۶، خراسان رضوی با ۴۴ هزار و ۸۲۴ و اصفهان با ۳۵ هزار و ۵۵۰ مصدوم بیشترین و استان‌های ایلام با ۲ هزار و ۸۵۱، بوشهر با سه هزار و ۲۸۵ و خراسان جنوبی با سه‌هزار و ۳۶۸ مصدوم کمترین تعداد مراجعان نزاع را داشته‌اند.

یعنی علی الرغم اینکه مسئولین استانی در حوزه جوانان آن چنان که باید و شاید برنامه اساسی رقم نزده اند و در این حوزه جایگاه استان بوشهر یکی مانده به آخر اعلام گشته است، بوشهریان در زمینه خویشتنداری دومین استان کشور شناخته شدند که صبر ایشان شایسته تحسین می باشد.

شناسه خبر : 8924
تاریخ : 1402/3/27 09:45:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vX6MYz
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نزاع #بوشهر #پزشکی قانونی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.