گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جلسه توجیهی ارزیابی اقامه نماز دستگاه های اجرایی بوشهر برگزار شد
به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، جلسه توجیهی ارزیابی فعالیت های اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان بوشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین خشنود مدیر ستاد اقامه نماز، دبیران و رابطان اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با رویکرد نحوه عملکرد سامانه سجاده برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر در این جلسه بیان کرد: با هم افزایی و همکاری دستگاه های اجرایی استان بوشهر، این استان در زمینه اقامه نماز در سطح کشور همتای دیگر استانها می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین خشنود با اشاره به برگزاری جشنواره فجر تا فجر در استان بوشهر همزمان با برگزاری آن در سراسر کشور، بیان کرد: با برگزاری کمیته های عملی، فرهنگی، اطلاع رسانی و دانش آموزی و تلاش های بی وقفه آن ها بیش از 1500 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و ثبت گردیده است.

وی با اشاره به حضور بیش از 25 دستگاه اجرایی این استان در این جشنواره، افزود: امیدواریم با هم افزایی و مشارکت گسترده همه دستگاه های اجرایی شاهد حضور حداکثری آنها در این جشنواره بوده و با تلاش و همکاری همه ارگان ها شاهد افزایش تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره باشیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خشنود توضیحاتی در خصوص سامانه سجاده ارائه نمود و گفت: بعد از ابلاغ ستاد مرکزی در خصوص بارگذاری مستندات عملکرد نمازی، ستاد اقامه نماز استان در چند مرحله با دستگاه های اجرایی مکاتبه و توصیه های لازم را ابلاغ کرده تا با ثبت و بارگزاری در سامانه سجاده فعالیت های خود را برای ارزیابی اماده کنند. 

در پایان کارشناس ارزیابی استان نیز ضمن توجیه و آموزش سامانه سجاده از دبیران خواست که در زمان باقی مانده تمام فعالیت های خود را در سامانه ثبت و بارگزاری کنند و رابطین اقامه نماز مراکز ضمن فراگیری نحوه بارگزاری مستندات عملکرد در سامانه سجاده، پرسشهای خود را در خصوص نحوه ارائه گزارش مطرح و به بحث و تبادل نظر در زمینه اجرای هر چه بهتر این ارزیابی پرداختند.

شناسه خبر : 4926
تاریخ : 1401/10/12 18:46:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Syr8qX
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #جلسه توجیهی #دستگاه های اجرایی #اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.