آخرین اخبار
جنگنده های روسیه هواپیماهای شناسایی آمریکا را رهگیری کردند
مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه (NDCC) وابسته به وزارت دفاع این کشور در بیانیه‌ ای اعلام کرد

وزارت دفاع روسیه امروز از رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکا خبر داد

 

 

 

 

به گزارش دریاکنار: 

جنگنده «میگ- ۳۱» روسیه هواپیمای شناسایی آمریکا که به سمت مرزهای این کشور بر فراز دریای بارنتس در پرواز بود را رهگیری کرد.

 

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه (NDCC) وابسته به وزارت دفاع این کشور در بیانیه‌ ای اعلام کرد که یک فروند جنگنده روسی «میگ- ۳۱» این کشور موفق به رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکا بر فراز دریای بارنتس و در نزدیکی مرزهای روسیه شده است.

 

بر اساس بیانیه صادره از سوی مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، جنگنده روسی «میگ- ۳۱» در این عملیات توانسته است هواپیمای شناسایی آمریکایی را از مرزهای این کشور دور کند.

 

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در این بیانیه می‌ افزاید: تمامی مراحل پرواز جنگنده مذکور کاملاً منطبق با مقررات بین‌ المللی در رابطه با استفاده از حریم هوایی صورت گرفت و به هواپیمای آمریکایی اجازه نقض مرز فدراسیون روسیه داده نشد.

 

بر اساس اعلام مسکو، هواپیمای شناسایی نیروی دریایی آمریکا از نوع «پوسیدون» (Poseidon) تشخیص داده شد.

 

 

 

 

شناسه خبر : 11144
تاریخ : 1402/6/28 09:42:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ADdmvv
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #جنگ روسیه و اوکراین #وزارت دفاع روسیه #جنگنده های روسی #میگ ۳۱ #بمب افکن #هواپیماهای شناسایی آمریکا #ناتو #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.