آخرین اخبار
پوتین: کی‌یف در تدارک عملیات‌های دیگری است
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که ضدحملات ارتش اوکراین علیه مسکو کاملا شکست خورده است

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که ضدحملات ارتش اوکراین علیه مسکو کاملا شکست خورده است

 

 

 

 

 

به گزارش دریاکنار:

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با اشاره به ناکامی کامل ضدحملات ارتش اوکراین، گفت که کی‌یف در تدارک عملیات‌های دیگری است.

 

پوتین در مصاحبه‌ای که بخش کوچکی از آن منتشر شده است، گفت: درباره این ضدحملات که گفته می‌شود در آن وقفه ایجاد شده، باید بگویم که کاملا شکست خورده است. با این حال، می‌دانیم که در برخی نواحی خاص درگیری، دشمن در حال تدارک عملیات‌های جدیدی است.

 

وی تاکید کرد: ما از این عملیات‌ها باخبریم و متعاقبا به آنها نیز پاسخ می‌دهیم. نیروهای روسیه در حال حاضر تقریبا در تمام مناطق درگیری، مواضع خود را تقویت کرده‌ و می‌کنند.

 

اوکراین ضدحملات خود که غربی‌ها روی آن حساب زیادی باز کرده و به آن امید بسته بودند را در اوایل ژوئن آغاز و بلافاصله به سد دفاعی و میادین مین روسیه برخورد کرد. براساس تازه‌ترین داده‌ها، اوکراین بیش از ۹۰هزار نفر از نیروها، ۵۵۷ دستگاه تانک و حدود یک هزار و ۹۰۰ زره‌پوش خود را از دست داده است.

 

 

 

 

 

شناسه خبر : 11746
تاریخ : 1402/7/23 13:12:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2QQg9B
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #ولادمیر پوتین #جنگ روسیه و اوکراین #سخنرانی رئیس جمهور روسیه #وزارت دفاع روسیه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.