آخرین اخبار
جوابیه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر درخصوص خبر "مدیر محترم ابفا استان بوشهر لطفا پاسخگو باشید"
احتراما پیرو درج مطلب در آن کانال خبری با عنوان " مدیر محترم آبفا استان بوشهر لطفا پاسخگو باشید " به نقل از آقای دربندی فعال اجتماعی آن شهرستان بدینوسیله پاسخ شرکت آبفا استان بوشهر به شرح ذیل ارسال می گردد لطفا با توجه به قانون نسبت به انتشار کامل این جوابیه اقدام فرمایید.

- بر اساس مفاد قرارداد بین سرمایه پذیر (شرکت آبفا ) و سرمایه گذار زمان بهره برداری از پروژه مذکور در شهریور ماه 99 تعیین گردید که علیرغم همکاری های مکرر شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر جهت اخذ مجوزات مختلف و پرداخت بخشی از پیش خرید آب و تمدید زمان ساخت  متاسفانه پیشرفت این پروژه بسیار کند بود که این موضوع علاوه بر نارضایتی مردمی شریف  منطقه، موجب اعتراض  مسئولین وقت استانی و دستگاه های نظارتی گردید. لذا  در اواخر سال ۹۹ توسط مدیریت وقت شرکت آبفا این قرارداد فسخ و عملیات اجرایی آن متوقف گردید و در حال حاضر نیز پرونده این آبشیرین کن با توجه به اعتراض سرمایه گذار، براساس مفاد قرارداد، در مرکز داوری اتاق داوری ایران جهت تعیین تکلیف مفتوح هست. 
معذالک با استقرار دولت مردمی سیزدهم و با دستور استاندار محترم استان و با پیگیری های شرکت آبفا هم اکنون فرایند انتخاب سرمایه گذار جهت احداث آب شیرین کن تنگستان در سایت دیگری واقع در ساحل روستای محمد عامری در جریان و در دست پیگیری است. 

با تشکر 
 

 
شناسه خبر : 12507
تاریخ : 1402/8/29 12:39:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QNjAwZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جوابیه #روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر #ابفا #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.