آخرین اخبار
حراست از جوانان نه حراصت از جاه و مقام
متاسفانه برخی افراد خواسته یا ناخواسته حراصت از جاه و مقام را بر این عمل شایسته مقدم شمرده و با تیشه حرص و طمع خود بر ریشه جوانان زده و موجبات ناباروری جامعه را فراهم می آورند

به نام مقام متعال

حراست در لغت به معنای پاسداری و مراقبت کردن می باشد، در جامعه امروزی بیش از پیش احساس می گردد که هر کدام از ما بعنوان سکان دار حراست بخشی بوده و مسئولیت خود را به نحو احسنت انجام دهیم تا محیطی پویا و سالم نصیبمان گردد، این حراست می تواند، در برگیرنده خود، خانواده، محله، محیط کار و یا جامعه باشد. رکن اصلی حراست در گرو مواظبت از سلامت است، حراست زمانی که از خود شروع شود و در تمامی مراتب سالم باشد، خانواده، محله، محیط کار و به سبب آن جامعه ای عاری از فساد را به همراه دارد. یکی از مواردی که مسئولین ما می توانند مورد توجه قرار دهند، حراست از جوانان، سلامت ایشان و انگیزه بالای آنان در راستای برترین شدن می باشد. متاسفانه برخی افراد خوسته یا ناخواسته حراصت از جاه و مقام را بر این عمل شایسته مقدم شمرده و با تیشه حرص و طمع خود بر ریشه جوانان زده و موجبات ناباروری جامعه را فراهم می آورند. امید است به مدد الهی، این مقاله تلنگری هرچند کوتاه بر وجدان ناآگاه ایشان بوده تا به راه راست هدایت شوند و با حراستی سالم، جامعه ای سالم را پدید آورند.

 

مهران سلطانی نژاد

مدیر مسئول

شناسه خبر : 62
تاریخ : 1399/7/24 09:22:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yRNLh1
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.