گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حرفه‌آموزی در زندان باعث بازسازی شخصیت زندانیان می‌شود
جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی بوشهر با حضور موسوی معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندانهای استان ، زارع مدیر بنیاد تعاون زندانیان بوشهر ، اسفندیاری رئیس زندان و کارشناسان مربوطه برگزار و سپس از فضای کارگاهها و مراکز آموزشهای فنی و حرفه ای در بخش مردان بازدید شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،این جلسه با هدف راه اندازی کارگاههای تولیدی به خصوص خیاطی و ساماندهی چگونگی خرید محصولات تولیدی به خصوص استفاده از بخش خصوصی تشکیل گردید .

در این جلسه ابتدا اسفندیاری ، رئیس زندان در خصوص مقوله اشتغال زندانیان عنوان کرد : با توجه به تاثیرات ایجاد شغل و درآمد بر کاهش مشکلات زندانیان و خانواده آنها و به تبع آن کاهش ارتکاب مجدد جرم ، باید با جذب سرمایه و توان و ظرفیت های سرمایه گذاران سطح جامعه و کارآفرینان به توسعه آن کمک کرد .

سپس موسوی ، معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای بوشهر نیز ، با استقبال از هر طرح و برنامه جهت اشتغال زایی زندانیان بیان کرد : حرفه آموزی و اشتغال در زندان ، باعث بازسازی شخصیت زندانیان می شود و تقویت توانمندی و امیدوار کردن زندانیان امری واجب و ضروری است .

وی همچنین اشتغال زایی زندانیان را راهکاری مناسب برای فراگیری حرفه و شغل در دوران محکومیت و زمینه ساز عدم برگشت مجدد مجرمین به زندان عنوان کرد .

شناسه خبر : 7763
تاریخ : 1402/2/18 18:52:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rRIqFI
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حرفه آموزی #زندان #اشتغال #زندان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.