گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مركز حرفه آموزي مددجويان بهزيستي دير افتتاح شد
با همكاري آموزش فني و حرفه اي اولین مرکز حرفه‌آموزی، توانمندسازی و كارآفريني مددجويان بهزیستی در شهرستان دير افتتاح شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، رئيس بهزيستي شهرستان دير در آئين افتتاح اين مركز گفت: مراکز حرفه‌آموزی به دنبال تقویت مهارت‌ها و استعدادهای مددجويان  و تقویت بهداشت روحی و روانی آن ها فعال شده است.

محمد كرمي تصريح كرد: امروزه با توجه به پاندمی کرونا و تغییر سبک زندگی جوامع، کسب و کارهای الکترونیکی افزایش پیدا کرده است که درجهت اشتغال زایی مددجویان و زنان سرپرست خانوار و همچنین معرفی محصولات آنان به جامعه باید آموزش ها در این زمینه صورت گیرد.

كرمي اظهار داشت: فراهم کردن زمینه اشتغال برای مددجويان  در دستور کار قرار دارد و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای اشتغالزایی را به مددجویان بهزیستی به صورت رایگان ارائه می‌کند و سپس بر اساس مهارت کسب شده، زمینه اشتغال برای معلولین ایجاد می‌شود.

وی تأکید کرد: سیاست بهزیستی حمایت معلولان و توانمندسازی روانی، اجتماعی آن ها است تا بتوانند با حرفه‌آموزی در زندگی فردی و اجتماعی موفق عمل کنند.
رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي دير نيز گفت: آموزش فني و حرفه اي در راستای سیاست‌های سازمان متبوع نقش بسزایی در آموزش و ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف بهزیستی از جمله معتادان بهبود یافته و نیز جامعه معلولان دارد.

 

شناسه خبر : 1485
تاریخ : 1400/11/23 08:23:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/DiCXvr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حرفه آموزی #توانمند سازی #مدد جویان بهزیستی #محمد كرمي #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.