گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حضور حجت الاسلام زاهددوست در نماز جمعه به همراه دختر خردسالش
حجت الاسلام علی زاهددوست، امام جمعه محبوب شهرستان دشتی، در اقدامی جالب و صمیمانه، روز جمعه این هفته در نماز جمعه در این حضور معنوی، دختر خردسال خود را نیز به همراه داشتند، این اقدام ایشان، بازتاب گسترده‌ای در بین نمازگزاران و مردم شهرستان دشتی داشته و مورد استقبال و تحسین قرار گرفته است.

حضور حجت الاسلام زاهددوست به همراه دخترشان در نماز جمعه، صحنه‌های زیبایی را خلق کرد و نشان‌دهنده توجه و اهتمام ایشان به تربیت دینی فرزندان و نسل آینده بود. 

این اقدام همچنین فرصتی را برای دختر ایشان فراهم کرد تا از نزدیک با فضای معنوی نماز جمعه آشنا شده و به آموزه‌های دینی و اسلامی مأنوس گردد.

بسیاری از نمازگزاران، این اقدام حجت الاسلام زاهددوست را ابتکاری ارزشمند و الگویی مناسب برای سایر مسئولین و خانواده‌ها دانستند، حضور ایشان به همراه فرزندشان در نماز جمعه، نشان می‌دهد که دین مبین اسلام، توجه ویژه‌ای به تربیت فرزندان و نهادینه کردن ارزش‌های دینی در نسل نو دارد.

امید است که این اقدام ارزشمند حجت الاسلام زاهددوست، الگویی برای سایر مسئولین و خانواده‌ها باشد تا با حضور فعال در نماز جمعه و سایر برنامه‌های مذهبی، به تربیت دینی فرزندان خود اهتمام ورزند و زمینه‌های رشد و تعالی نسل آینده را فراهم کنند.

​​​​​​

شناسه خبر : 15254
تاریخ : 1403/2/22 10:36:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/P6AdWP
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #زاهد دوست #دختر #خردسال

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.