گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حضور رضایی و زارعی در گروه‌های دوستی پارلمانی؛ فرصتی برای توسعه یا صرفا سفری توریستی برای ایشان؟ / برای مردمان استان بوشهر چه آورده ای دارد
اخیراً خبر انتخاب غلامحسین زارعی، نماینده دشتی و تنگستان، به عنوان رئیس گروه پارلمانی عمان، لیبی و اسلوونی و ابراهیم رضایی، نماینده دشتستان، بعنوان رییس گروه دوستی ایران و روسیه در مجلس شورای اسلامی، موجی از واکنش‌ها را در استان بوشهر به دنبال داشته است.

این انتصابات با تبلیغات گسترده‌ای به عنوان دستاوردی بزرگ برای استان بوشهر و حوزه‌های انتخابیه این نمایندگان معرفی شده است. اما آیا واقعاً عضویت در این گروه‌ها منجر به جذب سرمایه‌گذاری و توسعه منطقه خواهد شد؟

 در حالی که این دو نماینده استان بوشهر از عضویت در گروه‌های دوستی پارلمانی به عنوان فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاری یاد می‌کنند، نبود پرواز مستقیم به برخی از این کشورها و اظهارات اخیر دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب، مبنی بر بی‌نتیجه بودن بسیاری از این سفرها، تردیدهایی را در این خصوص ایجاد کرده است.

 مردم استان بوشهر با مشکلات متعددی از جمله بیکاری، مشکلات اقتصادی و زیرساختی دست و پنجه نرم می‌کنند. در چنین شرایطی، انتظار می‌رود نمایندگان بیشتر به حل مشکلات داخلی استان بپردازند و نتایج ملموس‌تری را برای مردم به ارمغان آورند.

 انتظار می‌رود نمایندگان استان بوشهر با ارائه گزارش‌های شفاف و مستند، مردم را از جزئیات فعالیت‌های خود در گروه‌های دوستی پارلمانی و نتایج حاصل از این فعالیت‌ها آگاه سازند.

ضروری است که رسانه‌ها و افکار عمومی با دقت بیشتری به موضوع عضویت نمایندگان در گروه‌های دوستی پارلمانی بپردازند و از نمایندگان مطالبه کنند تا توضیح دهند که چگونه این فعالیت‌ها می‌تواند به توسعه استان بوشهر کمک کند.

 
شناسه خبر : 17458
تاریخ : 1403/7/5 06:52:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/1g2GO5
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #گروه‌های دوستی پارلمانی #توریستی #غلامحسین زارعی #نماینده دشتی و تنگستان #ابراهیم رضایی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.