آخرین اخبار
حضور فرماندار شهرستان بوشهر در جمع معتکفین مسجد ولایت و مسجد جامع عطار
فرماندار ضمن حضور در جمع معتکفین مسجد ولایت و جامع عطار بوشهر : نور معنویت از ثمرات انقلاب اسلامی است.

فرماندار بوشهر در جمع معتکفین مسجدولایت وجامع عطار باتبریک روز میلاد امیرالمومنین(ع)گفت: نور معنویت شکل گرفته در کشور از برکات انقلاب اسلامی است.

صالح رحیمی فرماندار افزود: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی همین مراسم پرشور اعتکاف است.

وی اضافه کرد: از پیشکسوتان بپرسید قبل از انقلاب مردم ایران فقط ایام ماه محرم به صورت محدود می توانستند برای امام حسین( ع) عزاداری کنند و در مناسبت ها دیگر طاغوت اجازه فعالیت به مذهبی‌ها را نمی داد.

فرمانداربوشهر ادامه داد: با هدایت امام راحل(ره) شور حسینی در کشور به پا شد و مردم از فرهنگ عاشورا درس گرفتند و انقلاب پیروز شد.

رحیمی اظهار داشت: اگر ثمرات انقلاب را بخواهیم اشاره کنیم, نور معنویت است و امروز به لطف خدا مردم عزیز به حدی با مناسبت های مذهبی آشنا هستند که در همه ایام ولادت و شهادت یک شور عجیبی در کشور حاکم است. 

درپایان رحیمی فرماندار بوشهر در حاشیه بازدید خود ضمن تاکید برارائه خدمات مناسب در مساجد ویژه معتکفین گفت:اعتکاف دارای اجرو پاداش فراوانی است و خدمت به معتکفین نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

شناسه خبر : 13585
تاریخ : 1402/11/7 06:21:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tx9XrR
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #فرماندار #معتکفین #مسجد ولایت #مسجد جامع عطار #شهرستان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.