آخرین اخبار
حمايت ويژه از سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان برنامه و بودجه كشور در جريان بازديد از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان كرمان گفت: بر اساس راهبرد دولت سيزدهم، نقش استان‌ها در توسعه كشور پر رنگ‌تر مي‌شود.

«محمدعلي افتخاري» در ادامه افزود: بر اساس دستور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، حل مشكلات سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها در اولويت قرار گرفته است.
وي سپس با اشاره به اهميت پدافند غير عامل و لزوم آمادگي براي مقابله با موضوع‌هاي سايبري، افزود: كارهاي خوبي براي تقويت اين بخش در جريان است و امنيت سايبري براي سازمان برنامه و بودجه، اولويت بالايي دارد.
اين گزارش مي‌افزايد: معاون توسعه مديريت و منابع سازمان برنامه و بودجه كشور و هيئت همراه با حضور در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان كرمان، از بخش‌هاي مختلف اين سازمان بازديد و با همكاران شاغل در اين حوزه‌ها، گفتگو كرد و سپس در نشست شوراي معاونان سازمان مديريت و برنامه ريزي استان شركت كردند.
همچنين در نشست شوراي معاونان سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان كرمان، «جعفر رودري»، رئيس اين سازمان، گزارشي از وضعيت موجود استان در بخش‌هاي مختلف ارائه داد و در ادامه، معاون توسعه مديريت و منابع سازمان برنامه و بودجه كشور نيز به پرسش‌هاي همكاران پاسخ داد.
«محمدعلي افتخاري» و هيئت همراه در سفر به استان كرمان، به زيارت گلزار شهداي كرمان و مزار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني رفتند.
گفتني است معاون توسعه مديريت و منابع سازمان برنامه و بودجه كشور پيش از اين، از سازمان‌ مديريت و برنامه‌ريزي استان‌هاي قزوين و تهران هم ديدن كرده است.

شناسه خبر : 2253
تاریخ : 1401/4/9 06:03:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VexvYZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مديريت #برنامه‌ريزي #سازمان‌ مديريت و برنامه‌ريزي #سازمان برنامه و بودجه كشور

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.