آخرین اخبار
پيام تبريك رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهگيلويه و بويراحمد به مناسبت هفته قوه قضائيه
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهگيلويه و بويراحمد بمناسبت فرا رسیدن هفته« قوه قضائیه» پیام صادر کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی  سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهگيلويه و بويراحمد، متن پیام «دکتر جهانگیر شاهینی» بمناسبت هفته قوه قضائیه بدین شرح است:

بسمه تعالي

كار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستري، خدمتي ارزشمند است و آنگاه كه اين خدمت سترگ در مسير خدايي و مطابق با احكام و تعاليم دين مبين اسلام باشد ، در حقيقت تلاشي است الهي كه رنگ و نشان از ذات احديت و صفات خداوندي دارد.

قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران به عنوان يكي از اركان اساسي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با پاسداري از قانون اساسي و سرلوحه قرار دادن رهنمودهاي مقام معظم رهبري مدظله العالي دستاوردهاي مهمي در زمينه‌هاي تدوين لوايح قضايي،  پيشگيري از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احياي حقوق عامه و گسترش آزادي‌هاي مشروع داشته است.

با گراميداشت ياد و خاطره شهيد گرانقدر آيت الله دكتر بهشتي (ره) و ياران باوفايش، هفته قوه قضاييه را به مجموعه متعهد و خدوم اين قوه بالاخص  در استان كهگيلويه و بويراحمد، تبريك و تهنيت عرض نموده و موفقيت و تاييدات الهي در مسير خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را براي همه عزيزان آرزومندم.  

دکتر جهانگير شاهيني

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهگيلويه و بويراحمد

شناسه خبر : 9095
تاریخ : 1402/4/4 16:19:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/egTKQa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سازمان مديريت #برنامه ريزي #دکتر جهانگیر شاهینی #قوه قضائیه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.