گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حکم محکومیت 8 متهم تخلف از تعهدات ارزی در استان بوشهر صادر شد
بازرس کل استان بوشهر گفت: احکام قطعی 8 متهم پرونده تخلف در تعهدات ارزی صادر کنندگان در استان بوشهر صادر شد

اسحاق شهبازی با بیان اینکه برخورد قاطع با تخلفات اقتصادی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد اظهار داشت: در راستای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید اداره کل بازرسی استان بوشهر توجه ویژه‌ای به درخواست‌ها و شکایت‌های مرتبط با تولید دارد.
وی طرح حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید را یکی از اولویت‌های مهم این سازمان دانست و بیان کرد: در این راستا در رسیدگی به شکایات و رفع مشکلات اقتصادی و سرمایه‌گذاری در اداره کل بازرسی استان بوشهر خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

بازرس کل استان بوشهر با اشاره به صدور احکام متهمان تخلفات تعهدات ارزی خاطر نشان کرد:  با توجه به کشف عدم تعهدات ارزی ناشی از عدم برگشت ارز حاصل از صادرات توسط برخی اشخاص در سال 1401 پرونده متهمان این حوزه پیگیری و منجر به صدور رای قطعی گردید
وی ادامه داد: در این راستا تعداد 8 متهم که به اتهام عدم ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان تحت تعقیب قرار داشتند با برگزاری جلسات متعدد و همکاری تعزیرات حکومتی در نهایت به برگشت بیش از 41 میلیون  یورو به سیستم اقتصادی کشور و تعلیق کارت بازرگانی  به مدت یکسال محکوم گردیدند.

شناسه خبر : 7352
تاریخ : 1402/2/6 05:36:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6kWdie
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تخلف #تعهدات ارزی #بازرس #محکومیت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.