آخرین اخبار
خادمین اردوی راهیان توسعه و پیشرفت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حضور استاندار بوشهر تجلیل شدند
احمد محمدی‌زاده در آیین تجلیل از خادمین اردوی راهیان توسعه و پیشرفت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه این مجموعه را مجاهدان و خدمتگزاران تبیین دستاوردهای پیشرفت نظام اسلامی ایران در راستای مقابله با اهداف دشمن دانست و با قدردانی از آنان اظهار داشت: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته و این نهاد یکی از برکات مهم نظام اسلامی ایران است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی تشکیل سپاه پاسداران برای حفظ و دفاع از نظام اسلامی ایران را از تدابیر مهم امام راحل دانست و بیان کرد: امام راحل(ره) با هوشیاری دستور تأسیس سپاه پاسداران را صادر کردند و تمام موفقیت‌های نظام مدیون هدایت‌های امام راحل و هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت امپراتوری علیه نظام اسلامی ایران تهاجم کرده است اضافه کرد: دشمن برای مایوس و ناامید کردن مردم اقدام به تهاجم رسانه‌ای کرده است که جهاد تبیین راهکار مهم برای مقابله با اهداف دشمنان محسوب می‌شود.

محمدی‌زاده اردوی راهیان توسعه و پیشرفت را یک اقدام اساسی و انقلابی دانست و بیان کرد: در این عرصه مناطق دوم و چهارم نیروی دریایی سپاه و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه همواره در آمادگی بالایی قرار دارد گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تجهیزات نظامی پیشرفت و نیروهای توانمند، آمریکا را در خلیج‌فارس به زانو درآورد و در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستاده و اکنون ایران اسلامی به جایی رسیده که آمریکا را از خلیج‌فارس بیرون کند.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش اردوی راهیان توسعه و پیشرفت در تبیین دستاوردهای نظام اسلامی ایران و تجهیزات نظامی گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با مجاهدت و تلاش انقلابی و جهانی ‌دستاوردهای نظام را به جامعه هدف تبیین می‌‌کند که لازم است اردوهای راهیان توسعه و پیشرفت سال آینده هم تداوم داشته باشد.

محمدی‌زاده با تاکید بر بازدید گروه‌های مختلف در اردوی راهیان توسعه و پیشرفت از تأسیسات آب‌شیرین‌کن بوشهر اضافه کرد: اکنون آب‌شیرین‌کن به ظرفیت 35 هزار و 70 هزار مترمکعب در ساحل و در جوار نیروگاه اتمی بوشهر در حال ساخت است که لازم است مورد بازدید گروه‌های مختلف در اردوی راهیان توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

وی با اشاره به ساخت 2 واحد جدید نیروگاه اتمی برای تولید برق با توان متخصصان داخلی در بوشهر بیان کرد: در ساخت این دو واحد نیروگاه اتمی متخصصان ایران اسلامی فعالیت می‌کنند و نیروی خارجی وجود ندارد و بخشی هم توسط قرارگاه سازندگی سپاه ساخته می‌شود که نشان از اقتدار ایران اسلامی در توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف است.

شناسه خبر : 14484
تاریخ : 1402/12/24 06:58:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/j65VcM
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #احمد محمدی‌زاده #خادمین #اردوی راهیان توسعه و پیشرفت #منطقه دوم نیروی دریایی سپاه #تجلیل #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.