آخرین اخبار
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جدید بوشهر معرفی شد
در مراسمی با حضور دادستان کل کشور و مسئولان قضایی استان بوشهر دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جدید بوشهر معرفی شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌آزاد دادستان کل کشور در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بوشهر مجاهدت در راه خدا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مجاهدت نیاز به توانایی و طاقت برای رسیدن به هدف دارد و جهاد برای غلبه به دشمن ظاهری و باطنی نفس است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه کسانیکه در راه خدا جهاد می‌کنند خسته نمی‌شوند و هیچ عاملی نمی‌تواند از ادامه مسیر باز دارد گفت: این افراد از اوامر الهی سرپیچی نمی‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد با بیان اینکه امام راحل جهاد در راه خدا در قالب نهضت انقلاب اسلامی آغاز کرد گفت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از همه ظرفیت‌ها علیه نظام اسلامی اقدام کرد و با ترور و به شهادت رساندن مردم بی‌دفاع به اهداف خود نرسید و با ایجاد موانع گوناگون ترفند‌های مختلفی به‌کارگیری کردند، ولی خداوند راه‌های برون رفت را نشان داد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار با تحریم‌های اقتصادی به زعم خودش تمام راه‌ها بسته است گفت: نظام اسلامی تحریم‌ها را دور زده و امروز فروش نفت به چند برابر در دولت سیزدهم افزایش یافته است و خداوند متعال راه‌هایی را نشان می‌دهد تا مشکلات ایجاد نشود.

وی با قدردانی از مدیر جهادی علی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی با خدمت ۱۲ سال صادقانه گفت: وی اکنون به‌عنوان دادیار دیوان عالی کشور منصوب شده است

دادستان کل کشور با اشاره به واگذاری این سنگر به فرد دیگری افزود: از امروز دادستان عمومی و انقلاب بوشهر به عمار شهنیایی واگذار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد خداورزی، رسیدگی به حق مردم، اجرای عدالت، دقت، حاکمیت، انصاف، نظارت صیانتی در ابعاد گوناگون قضایی، اطلاعاتی، انتظامی امنیتی، مبارزه با فساد در هر شکلی را از رسالت‌های دادستان دانست.

وی پرونده‌های مبارزه با فساد استان بوشهر را قیمتی دانست و تأکید کرد: بوشهر دارای سرمایه‌های معنوی و مادی فراوانی است نظارت بر سرمایه‌ها و مبارزه با فساد باید در اولویت قرار گرفته شود تا حق مردم و دولت تضییع نشود.

در این جلسه ضمن معرفی عمار شهنیایی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از خدمات ۱۲ ساله علی حسن‌پور قدردانی شد.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 10521
تاریخ : 1402/6/2 06:52:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6IQUHM
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #دادستان کل کشور #مسئولان قضایی #دادستان عمومی #معارفه #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.