آخرین اخبار
دبیر ستاد اربعین بوشهر خبر داد توزیع روزانه ۸۲۴ هزار پرس غذا در موکب‌های اربعین استان بوشهر
دبیر ستاد اربعین استان بوشهر با اشاره به استقرار ۱۶۶ موکب این استان در مسیرهای داخلی، مرز شلمچه و خاک عراق در ایام اربعین حسینی گفت: در این موکب‌ها به صورت شبانه‌روزی بیش از ۸۲۴ هزار پرس غذا در وعده‌های مختلف از زائرین پذیرایی می‌شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده با اشاره به خدمات‌رسانی 166 موکب استان بوشهر در مسیرهای داخلی و خاک عراق اظهار داشت: در این راستا 94 موکب در مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر مستقر شده و از زائرین سفر کربلا پذیرایی می‌کنند.

وی با اشاره به استقرار 5 موکب استان بوشهر در مرز شلمچه خوزستان در خدمات‌رسانی به زائران حسینی خاطرنشان کرد: 67 موکب استان بوشهر هم در خاک عراق در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

دبیر ستاد اربعین استان بوشهر از استقرار 7 موکب این استان در شهر نجف عراق خبر داد و بیان کرد: 13 موکب در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا از زائرین پذیرایی می‌کنند.

عرب‌زاده با اشاره به استقرار 47 موکب مردم نیکوکار و ولایت‌مدار استان بوشهر در شهر کربلا خاطرنشان کرد: در مجموع موکب‌های یاد شده خدمات لازم در زمینه اسکان، پذیرایی نهار، شام، صبحانه، میان وعده به‌صورت شبانه‌روزی به زائرین ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شبانه‌روز 95 هزار و 500 زائر در موکب‌های استان بوشهر اسکان داده می‌شوند گفت: بیشترین اسکان موکب‌ها در شهر کربلا است که در شبانه‌روز 50 هزار زائر اسکان داده می‌شوند.

دبیر ستاد اربعین استان بوشهر به پذیرایی نهار، شام، صبحانه و میان وعده موکب‌های استان پرداخت و تصریح کرد: در 166 موکب این استان در مسیرهای داخلی، مرز شلمچه و خاک عراق به صورت شبانه‌روزی بیش از 824 هزار پرس غذا در وعده‌های مختلف از زائرین پذیرایی می‌شود.

عرب‌زاده افزود: موکب‌های مسیر مواصلاتی استان بوشهر در شبانه‌روز 422 هزار در سه وعده و میان وعده پذیرایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مرز شلمچه موکب‌های استان بوشهر در شبانه‌روز 49 هزار و 500 پرس غذا توزیع می‌کنند خاطرنشان کرد: در شهر نجف از طریق 7 موکب 78 هزار پرس غذا و میان وعده توزیع می‌شود و در مسیر نجف تا کربلا نیز 13 موکب در شبانه‌روز بیش از 64 هزار پرس نهار، شام، صبحانه و میان وعده در اختیار زائرین قرار می‌دهند.

دبیر ستاد اربعین استان بوشهر با اشاره به استقرار 47 موکب این استان در کربلا بیان کرد: در شبانه‌روز در این موکب‌ها خدمات پذیرایی در وعده‌های مختلف غذایی بیش از 211 هزار پرس غذا توزیع می‌شود.

عرب‌زاده اضافه کرد: خدمات موکب‌های استان بوشهر تا نیمه دوم شهریور ماه ادامه دارد.

شناسه خبر : 10870
تاریخ : 1402/6/16 05:19:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/uzW4Bq
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #اربعین #موکب #توزیع #استان بوشهر #استانداری بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.