گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر؛ سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر منصوب شد
در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر از خدمات هفت ساله زینب جعفری قدردانی و طی حکمی، سعید بیات به عنوان سرپرست اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان منصوب شد

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و فرماندار بوشهر، از خدمات هفت ساله زینب جعفری به عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر قدردانی و طی حکمی، سعید بیات به عنوان سرپرست اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان منصوب شد.

حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در این جلسه که در سالن جلسات فرمانداری بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: بازطراحی 9 کتابخانه شهرستان بوشهر آغاز شده که برخی از آنها از جمله کتابخانه های خلیج فارس، عالیشهر و چغادک به اتمام رسیده و برخی نیز مانند کتابخانه های چاهکوتاه و آبطویل طی روزهای آینده بازگشایی خواهند شد و کتابخانه روستای کره بند نیز بازطراحی آن به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با بیان اینکه رویکرد جدید نهاد کتابخانه های عمومی بر بازطراحی، گسترش بخش های کودک و نوجوان و ایجاد جلوه های بصری در کتابخانه ها است، افزود: در هر کتابخانه ای که بازطراحی آن انجام شده و جلوه های بصری آن تقویت و ایجاد شده، استقبال و مراجعه بیشتر مردم و علاقمندان را در پی داشته است.

حیدر راهب همچنین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هفت ساله زینب جعفری، برای سعید بیات در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

صالح رحیمی، فرماندار بوشهر نیز در این جلسه با تشکر از تلاش های زینب جعفری طی سال های تصدی این مسئولیت، تصریح کرد: ایشان از جمله مدیران توانمندی است که خود را ثابت کرد و پای کار، دلسوز، متواضع است و تمام تلاش خود را در مسیر موفقیت مجموعه خود به کار می بست

وی ضمن تبریک به سعید بیات و آرزوی توفیق برای وی در منصب جدید، افزود: کتاب و کتابخوانی حوزه خیلی مهمی به ویژه در مرکز استان است و لازم است با جدیت و پرتلاش در این زمینه به صورت ویژه کار کنید.

گفتنی است سعید بیات متولد سال 1357 و دارای مدرک کارشناسی مدیریت برنامه ریزی فرهنگی است که پیش از این سمت كارشناس امور همكاري های اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر را عهده دار بود. همچنین زینب جعفری نیز از خرداد ماه سال 1395 به مدت هفت سال ریاست این اداره را برعهده داشت.

شناسه خبر : 11603
تاریخ : 1402/7/17 19:31:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tL3g89
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کتابخانه های عمومی #سرپرست #حکم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.