آخرین اخبار
در دهه فجر خدمات انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انقلاب اسلامی مایه احیاء اسلام ناب محمدی و ایجاد تمدن اسلامی براساس پیشرفت و عدالت شده است. در دهه فجر باید خدمات نظام به‌خوبی برای مردم تبیین شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر گفت: با انقلاب اسلامی ایران تمام کشور‌های استعماگر دچار بحران شدند و منافع آنان به خطر افتاد. از سوی دیگر  بسیاری از کشور‌های آزاده جهان انقلاب اسلامی ایران را الگو قرار دادند.

وی افزود: اکنون براساس اعلام منابع رسمی میزان اشتغال جوانان استان بوشهر در صنعت نفت این استان، حدود ۱۵ درصد است و ۳۵ درصد پایین‌تر از مصوبه دولت مبنی بر اشتغال نیرو‌های بومی در صنایع نفتی است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: شخص وزیر نفت باید مساله را بررسی کند که چرا با وجود آلایندگی ناشی از فعالیت صنایع برای این استان، حق اشتغال جوانان در این صنایع به صورت تمام و کمال محقق نشده است.

وی افزود: شاید در این زمینه نداشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز از سوی جوانان بوشهری دلیل شاغل نشدن آن‌ها عنوان شود، ولی بسیاری از جوانان استان حتی با داشتن مدارک عالی بیکار هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با محکوم کردن جنایت‌های ضدانسانی و ضد بشری جبهه آمریکایی غربی و عربی علیه مردم یمن، گفت: این کشور‌ها با بمباران‌های پیاپی در صدد تسلیم کردن مردم یمن با اعمال فشار‌های مختلف هستند اما مردم بیدار و هوشیار یمن در این عرصه با تمام وجود از هویت دینی و ملی خود دفاع می‌کنند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: به‌زودی کشور‌های عربی و آمریکا پیروزی مردم یمن را خواهند دید.

وی درباره وضعیت نامطلوب استان بوشهر از لحاظ شرایط کرونایی هم گفت: از مردم استان انتظار است تا پیشگیری را بر درمان مقدم بدانند تا استان دوباره دچار بحران نشود.

 

شناسه خبر : 1351
تاریخ : 1400/11/8 12:33:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7ih9t0
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.