آخرین اخبار
در دیدار رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر با مدیرعامل شرکت فناوری آب های عمیق (DOT) مطرح شد: اقتصاد دریا محور مغفول مانده است
دکتر احسان بهمیاری رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر با مهندس سید حمید موسوی مدیرعامل شرکت فناوری آب های عمیق (DOT) بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر؛ دکتر احسان بهمیاری رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر گفت: سهم اقتصاد دریا در کشور ما کمتر از دو درصد است و به‌رغم اینکه سال‌هاست نسبت به اهمیت این بخش از اقتصاد صحبت به میان آمده است ولی تاکنون به خوبی به این بخش از اقتصاد پرداخته نشده است.

وی افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بزرگ و خوبی در زمینه‌های مختلف است که دریا را باید در صدر این ظرفیت ها دانست و اقتصاد دریا محور ظرفیتی است که تاکنون به درستی و به صورت ویژه از آن بهره برده نشده و مغفول مانده است.

بهمیاری با تاکید بر اینکه بیش از 70 درصد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار می‌شوند، گفت: ورود به بازار کار بعد از فارغ‌التحصیلی یکی از مهمترین دغدغه‌های ما و دانشجویان در جامعه به شمار می‌رود به همین دلیل دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر همواره سعی کرده در برنامه‌ریزی‌ها به سمتی حرکت کند که دانشجویان در حین تحصیل توانمند تربیت شوند و مشکلی برای ورود به بازار کار نداشته باشند. 

رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر با بیان اینکه 70 درصد آموزش های این دانشگاه، عملی است، افزود: تنها 30 درصد آموزش ها به صورت تئوری در دانشگاه فنی و حرفه ای ارائه می شود.

سید حمید موسوی مدیرعامل شرکت فناوری آب های عمیق (DOT) بوشهر از برقراری ارتباط دانشگاه ها و صنعت ابراز خرسندی کرد و گفت: همواره بر تربیت نیروی علمی و توانمند معتقد هستیم و بر این باوریم که ارتباط صنعت و دانشگاه می تواند در پرورش نیروهای علمی و مستعد تاثیر بسزایی داشته باشد.

دکتر احسان بهمیاری و هیات همراه پس از نشست با حضور در شرکت فناوری آب های عمیق (DOT) بوشهر، از پروژه های در دست اقدام این شرکت بازدید و با مدیرعامل و مسئولان شرکت گفتگو کردند

شناسه خبر : 13207
تاریخ : 1402/10/12 17:43:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/z7VXSf
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #رئیس واحد استانی #دانشگاه فنی و حرفه ای #فناوری آب های عمیق #احسان بهمیاری

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.