گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
در نشست خبری بخشدار دلوار مطرح شد؛ برای اولین بار در کشور از گزارش ویژه نقض حقوق بشر توسط انگلیس و کتاب زنان تنگستان در دلوار رونمایی می شود
نشست خبری بخشدار دلوار با موضوع هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهید رئیسعلی دلواری با حضور خبرنگاران در محل بخشداری دلوار برگزار گردید.

عبدالرضا عالی پور (بخشدار دلوار) در ابتدای نشست خبری با اشاره به مشکلات مردم دلوار در حوزه آب برق و راه اعلام نمودند: در جنوب و بخشی از شمال غیر از مرکزی دلوار به دلیل وجود تنش زیاد مشکلات آب با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری فرمانداری و بخشی از سازمان‌ها ورودی آب که تقریباً ۹۵۰۰ لیتر بوده ۱۵۰۰ لیتر به آن افزوده شد که در آن مقطع زمانی بخش عمده‌ای از مشکلات کم آبی را حل کرد اما کماکان تنش کم آبی وجود داشت که برای رفع این تنش مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی دلوار در هفته دولت سال ۱۴۰۱ افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین خط لوله هفت و نیم کیلومتری بندر رستمی تا بندر عامری انجام شد در حوزه بهسازی معابر و توسعه فضای تفریحی شهری و روستایی ۶۳۵ هزار متر مربع زیرسازی در طول سال گذشته انجام شد ۷۹۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در کل بخش دلوار ۱۹۰۰ متر مربع سنگ فرش معابر ۲۷۰۰ هزار متر مربع احداث پارک و زیباسازی ساحل/همچنین خط لوله هفت و نیم کیلومتری بندر رستمی تا بندر عامری انجام شد در حوزه بهسازی معابر و توسعه فضای تفریحی شهری و روستایی ۶۳۵ هزار متر مربع و دو و نیم کیلومتر رفیوژ میانی در روستاها و همچنین تکمیل دیوار حفاظتی در بندر عامری و دیوار ساحلی در روستای بربور انجام شد، در حوزه مسکن پرداخت تسهیلات و واگذاری زمین ۴۳۲ فقره تسهیلات جهت واگذاری واحدهای مسکونی شهری و روستایی همچنین ۸۵ قطعه واگذاری زمین در روستاها صورت گرفت  همچنین ۳۸ کیلومتر کل نوسازی روستای بندر عامری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان می‌باشد که حدود ۷۰ درصد کار انجام شده و تا دهه فجر به صورت کامل به سرانجام می‌رسد، مشکل اساسی برق موجود در شهرستان تنگستان وجود تیر برق‌های فرسوده است در حوزه برق تعویض تیرهای برق فرسوده در روستاها همچنین ۷۷۰ پایه برق تعویض شد.

نماینده عالی دولت در دلوار عنوان نمود: آئین بزرگداشت سردار شهید رئیسعلی دلواری در شهر دلوار روز شنبه 11 شهریورماه ساعت 20 در محل موزه شهید رئیسعلی دلواری در شهر دلوار با حضور و سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه دکتر کنعانی  برگزار می‌شود.

 

عالی پور اظهار داشت: محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران ویژه این آئین خواهند بود و از دیگر برنامه های این بزرگداشت رزمایش اقتدار نظامی دریایی با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با اجرای  ۱۵۰ شناور نظامی و غیر نظامی ، در ساحل نیلگون خلیج فارس روز شنبه ۱۱ شهریور ماه  ساعت 8 صبح و همچنین روز یکشنبه ۱۲ شهریورماه غبارروبی از قبر مادر شهید رئیسعلی دلواری از دیگر برنامه‌های بزرگداشت خواهد بود و دیگر ویژه برنامه‌های این آئین، رونمایی از گزارش ویژه نقض حقوق بشر توسط انگلیس(برای اولین بار در کشور) و کتاب زنان تنگستان خواهد بود، همچنین به مناسبت این بزرگداشت روز جمعه ۱۰ شهریورماه مسابقه فوتبال بین تیم رسانه ورزش و منتخب دلوار در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد .

ایشان اعلام نمودند: برنامه های دیگر بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری برگزاری همایش تخصصی علمی در دانشگاه خلیج فارس با موضوع مبارزات ضد استعماری مردم جنوب ایران در ۲۰ شهریورماه با حضور آیت الله مجتهد بلادی بوشهری، شیخ حسین چاهکوتاهی، زایرخضرخان اهرمی، میرزا محمدخان برازجانی و خالو حسین دشتی در سالن همایش خلیج فارس برگزار خواهد شد .

 

 

آمار کلی مراجعه به بخشداری دلوار و درصد نتایج حاصله: محدوده زمانی (مهر 1401 الی خرداد 1402)

آمار کلی مراجعه کنندگان 586 مورده بوده که از این مراجعات موارد انجام شده 291 مورد و 49/65 درصد، موارد انجام نشده 69 مورد به درصد11/77 درصد، موارد در حال پیگیری 226 مورد به 38/56 درصد از آمار کلی به گزارش بخشدار دلوار بوده است . 

از شاخص ترین پروژه های شهرستان تنگستان بخش دلوار می توان به پروژه های پرورش ماهی در قفس به میزان سه هزارتن و پروزه تکثیر و نرسری ماهی اشاره کرد که در هفته دولت افتتاح شد.

 

شناسه خبر : 10709
تاریخ : 1402/6/9 07:31:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2N09ig
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بخشدار دلوار #رئیسعلی دلواری #انگلیس #عبدالرضا عالی پور

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.