گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢 در نشست کمیسیون عمران شورا با مشاور و مجری تقاطع غیرهمسطح سردار سلمیانی مطرح شد *عملیات اجرایی تقاطع تسریع شود*
نشست کمیسیون عمران شورا پیراموم تقاطع غیر همسطح شهید سلمیانی با حضور سرپرست شهرداری، معاون عمرانی ،معاون مالی اداری ،مشاور و پیمانکار جدید پروژه برگزار شد.

در ابتدا وحید نیک روش رییس کمیسیون عمران شورا با بیان اینکه زمانی که این پروژه کلنگ زنی شد قرار بود پروژه ای باشد که بتواند رفع گره ترافیکی ورودی شهر کند اما این پروژه به وضعیتی دچار شد که خود به  یک معضل ترافیکی تبدیل شد و شهروندان مکررا خواستار تعیین تکلیف این تقاطع که در ورودی اصلی شهر نیمه کاره مانده شدند .
وی  تصریح کرد یکی از اولویتهای ما با حضور در شورا تعیین تکلیف این تقاطع بود که خوشبختانه پیمانکار آن مشخص شد وبزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود
رییس کمیسیون عمران شورا از سرپرست شهرداری و پیمانکار پروژه درخواست نمود با توجه وضعیت خاص این تقاطع عملیات اجرایی آن با سرعت بیشتری انجام شود و زودتر ازمدت تعیین شده در قرارداد بتوانیم شاهد بهره برداری از این تقاطع باشیم. 
سرپرست شهرداری بندر بوشهر گفت این پروژه  ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی دارد و مدت قرار داد ۱۲ ماه است که با توجه به انتخاب پیمانکاری توانمند روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح در این شهر شتاب می گیرد و انشالله بتوانیم زودتر از ۱۲ ماه پروژه به بهره برداری برسد 

عبدالله کردگار در ادامه  اظهار داشت: حمایت و تلاش جدی شورای شهر زمینه برای اجرا هر چه سریع‌تر این پروژه را فراهم آورده و در کنار این همراهی تعاملات خوب صورت گرفته از سوی استانداری و فرمانداری و سایر دستگاهها  نیز نقش سازنده‌ای در اجرا پروژه خواهد داشت.
وی بیان کرد: با توجه به انتخاب پیمانکار توانمند برای پروژه تقاطع انتظار بحق شورا و شهروندان این است که با توجه به تاخیر صورت گرفته در روند اجرا، اکنون پروژه با سرعت بسیار مطلوب و کیفیت مناسبی  پیش برود.
کردگار ادامه داد: در شهرداری بوشهر پیمانکار و کارفرما به عنوان همکار یکدیگر محسوب شده و این روحیه تعاملی باید منجر به اجرا هر چه بهتر پروژه‌ها شود.
وی افزود:  خواسته شهرداری از پیمانکار پروژه این است تا کار را در سه شیفت انجام دهند تا با اجرا هر چه سریع‌تر پروژه رضایت حداکثری شهروندان جذب شود.

شناسه خبر : 897
تاریخ : 1400/6/29 06:42:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2feaFc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.